AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #1 Skrevet 27. mai 2012 Syns jentene kler seg mer og mer vugært for hvert år, ikke bare sene kveder på byen, men også ellers i hverdagen. Så jeg lurer på hvor dette skal gå? Påfestet dildo på rumpa og håndjern i håret? Kjør debatt 4
lovedrug Skrevet 27. mai 2012 #2 Skrevet 27. mai 2012 Det var jo mye værre før syns jeg da, på slutten av 90-starten på 2000 tallet..
Gjest kittycat Skrevet 27. mai 2012 #3 Skrevet 27. mai 2012 Vanskelig å si. Føler de bloggerne blotter seg litt mye kinda,, så om hun tcmn gjør det du sa ovenfor bli det sikkert en ny trend.
Theoline Skrevet 27. mai 2012 #4 Skrevet 27. mai 2012 jeg synes det er synd det er blitt sånn.og det blir sikkert verre og. huffa meg. folk klarer ikke få på seg mere enn trusa å sånn går de altså ut døra. 1
Gjest Hannee Skrevet 29. mai 2012 #5 Skrevet 29. mai 2012 Trender går vel i rundgang, så kanskje vi kommer til å dekke oss mer til i fremtiden, og være flaue over hvor lite klær vi hadde på oss? Uansett, er nok stor forskjell hva folk synes er slutty.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2012 #6 Skrevet 29. mai 2012 Hva er problemet med det? Jeg liker og kle meg sexy og utfordrende og jeg vil gjerne leve i en tid der det er normalen uten at man skal få diverse ord slengt etter seg.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2012 #7 Skrevet 29. mai 2012 Syns jentene kler seg mer og mer vugært for hvert år, ikke bare sene kveder på byen, men også ellers i hverdagen. Så jeg lurer på hvor dette skal gå? Påfestet dildo på rumpa og håndjern i håret? Kjør debatt kan du gi eksempler på hvordan jenter kler seg nå da? som du ikke liker så godt...
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #8 Skrevet 30. mai 2012 Hva er problemet med det? Jeg liker og kle meg sexy og utfordrende og jeg vil gjerne leve i en tid der det er normalen uten at man skal få diverse ord slengt etter seg. jeg synes det er synd du må kle av deg for å føle deg sexy. det er problemet du har ikke nok selvtillit,hadde du hatt det kunne du fint kledd på deg å fortsatt følt deg sexy. jeg synes det er trist mange jenter går ut i undertøy omtrent,og det skal være normalen. ingen kjøper billett på karusellen vis man kan gå på gratis! 3
OhSerendipity Skrevet 30. mai 2012 #9 Skrevet 30. mai 2012 Med unntak av enkelte trender som for eksempel korte topper og bh-flashing (sier ikke at jeg ikke kjører den stilen selv i blant), så synes jeg folk stort sett kler seg mye mer classy nå enn på for eksempel 90-tallet. 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #10 Skrevet 30. mai 2012 kan du gi eksempler på hvordan jenter kler seg nå da? som du ikke liker så godt... .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå