Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Syns jentene kler seg mer og mer vugært for hvert år, ikke bare sene kveder på byen, men også ellers i hverdagen. Så jeg lurer på hvor dette skal gå? Påfestet dildo på rumpa og håndjern i håret? Kjør debatt

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var jo mye værre før syns jeg da, på slutten av 90-starten på 2000 tallet..

Gjest kittycat
Skrevet

Vanskelig å si. Føler de bloggerne blotter seg litt mye kinda,, så om hun tcmn gjør det du sa ovenfor bli det sikkert en ny trend.

Skrevet

jeg synes det er synd det er blitt sånn.og det blir sikkert verre og. huffa meg. folk klarer ikke få på seg mere enn trusa å sånn går de altså ut døra.

• Liker 1
Gjest Hannee
Skrevet

Trender går vel i rundgang, så kanskje vi kommer til å dekke oss mer til i fremtiden, og være flaue over hvor lite klær vi hadde på oss?

Uansett, er nok stor forskjell hva folk synes er slutty.

AnonymBruker
Skrevet

Hva er problemet med det? Jeg liker og kle meg sexy og utfordrende og jeg vil gjerne leve i en tid der det er normalen uten at man skal få diverse ord slengt etter seg.

AnonymBruker
Skrevet

Syns jentene kler seg mer og mer vugært for hvert år, ikke bare sene kveder på byen, men også ellers i hverdagen. Så jeg lurer på hvor dette skal gå? Påfestet dildo på rumpa og håndjern i håret? Kjør debatt

kan du gi eksempler på hvordan jenter kler seg nå da?

som du ikke liker så godt...

AnonymBruker
Skrevet

Hva er problemet med det? Jeg liker og kle meg sexy og utfordrende og jeg vil gjerne leve i en tid der det er normalen uten at man skal få diverse ord slengt etter seg.

jeg synes det er synd du må kle av deg for å føle deg sexy.

det er problemet du har ikke nok selvtillit,hadde du hatt det kunne du fint kledd på deg å fortsatt følt deg sexy.

jeg synes det er trist mange jenter går ut i undertøy omtrent,og det skal være normalen. ingen kjøper billett på karusellen vis man kan gå på gratis!

• Liker 3
Skrevet

Med unntak av enkelte trender som for eksempel korte topper og bh-flashing (sier ikke at jeg ikke kjører den stilen selv i blant), så synes jeg folk stort sett kler seg mye mer classy nå enn på for eksempel 90-tallet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

kan du gi eksempler på hvordan jenter kler seg nå da?

som du ikke liker så godt...

.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...