Gå til innhold

Du som er cand. mag / bachelor - hva jobber du med?!

Anbefalte innlegg

Gjest *student*
Skrevet

Jeg er utdannet cand.mag (jepp, jeg vet - teit valg, men jeg var dum og valgte kun etter interesser og tenkte ikke så lang framover.)

Nå har jeg vært hjemme i svangerskapspermisjon og skal søke jobb. Har prøvd meg som lærer, men det likte jeg ikke. Nå står jeg helt fast, for jeg kan jo ingenting annet. *gremmer meg over at jeg ikke ble ingeniør i stedet*

Hva gjorde du etter endt cand. mag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tre år på Høgskole, jobber på kontor....før min nåværende jobb har jeg jobbet maaaange forskjellige passer internt - begynte nokså "langt nede", men etter 8 år i firmaet har jeg kommet et godt stykke opp :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Om cand.mag er et teit valg eller ikke, er helt og holdent opp til fagkombinasjonen din og dine egne evner til å anvende kunnskapene du har tilegnet deg! I seg selv er ikke cand.mag teit... :)

Jeg har cand.mag og har jobbet som informasjonskonsulent. Nå studerer jeg videre på et høyskolestudium som passer til fagkombinasjonen min.

Skrevet

Jeg har jobbet som journalist i avis, radio og tv og jeg jobber nå som informasjonsleder - har også en cand.mag grad kun satt sammen etter interesser og tilfeldigheter.. :wink:

Skrevet

Jeg tror også det er viktig å sette sammen graden etter interesser og ferdigheter. Det er mye lettere å tilegne seg stoff man har en interesse for i utgangspunktet!

Kjenner en del som har cand.mag grader og som har spennende og interessante jobber, men da har de også valgt fagkombinasjoner som utfyller hverandre bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...