Gå til innhold

Champions League / La Liga

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som tittelen sier, hvor og når er det mulig å få tak i billetter til CL eller La Liga kamp? Vi skal til Barca i høst og ønsker derfor å få med oss en kamp... Og gjerne en litt storkamp.. Typ Barca-AC milan hadde ikke vært feil :-)

Hvem er politelige selgere (nettsider altså) og hvor mye bør man regne med å betale? Noen som har info/linker e.l.?

På forhånd takk for ALL info jeg kan få !! :D

Mvh Fotballentusiast.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ingen tro på at du er en fotballentusiast. Siden om du vist at terminlisten for neste års La Liga og Champions league ikke er satt opp enda.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet at de ikke er satt opp enda, da hadde jeg jo klart å skrive "terminliste Barcelona" i google feltet. Jeg har vært på fotballtur i Liverpool før, men da booket jeg hotell og kampbilletter sammen, denne gangen ønsker jeg å kun få tak i kampbilletter, slik at jeg kan velge hotell, reiselengde osv selv. Om du anser meg som en fotballentusiast eller ikke, det spiller vel ingen rolle, jeg lurte på om noen hadde tips og råd, visste ikke at man ble arrestert for det!

Hvis du ikke klarer å svare på posten, så kan du vel kanskje bare la være å skrive noe som helst? På forhånd takk.

-TS.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...