AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #1 Skrevet 27. mai 2012 Jeg har en typisk stillesittende kontorjobb, og selv om jeg trener i èn time nesten hver dag (jogging 3 ganger/uke, styrketrening 2 ganger/uka)så tenker jeg at det kanskje blir for lite aktivitet, spesielt siden jeg prøver å gå ned i vekt. Trene gjør jeg mandag - fredag, lørdag er det husvask, klesvask og annet husarbeid og søndager er det gjerne hagearbeid, plenklipping o.l. samt gjerne en lang spasertur i raskt tempo. Men altså, hverdagene. Jeg prøver å være flink til å stå og gå så mye jeg kan på jobben, men det er som sagt en typisk kontorjobb og mye av arbeidet gjøres naturlig nok sittende. Ellers går og sykler jeg overalt, men jeg bor på et veldig lite sted med korte avstander så det monner liksom ikke, det er f.eks. 2 minutters gange til jobb og 2 minutters gange til nærmeste dagligvarebutikk. Bruker ellers alt fra 20 min til en time på husarbeid daglig, litt avhengig av, men det er jo ikke allverden, det heller. Bør jeg evt gå en tur eller noe hver dag i tillegg til treningen, eller kanskje prøve å få en stillbar kontorpult slik at jeg kan stå og jobbe? Noen forslag?
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #2 Skrevet 27. mai 2012 gå til en annen butikk som var lengre borte.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #3 Skrevet 27. mai 2012 gå til en annen butikk som var lengre borte. Morsomt:P Handler ikke dagligvarer hver dag, dessuten er den andre butikken dyrere;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå