AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #1 Skrevet 27. mai 2012 Hei Jeg har kjent en gutt i ni måneder, og vi har pratet jevnlig med hverandre. I begynnelsen var det nesten hver dag. Vi snakket om alt mulig. Den siste tiden har vi begge distansert oss litt fra hverandre, mye på grunn av prøver og eksamener, og vi er begge bevisste på dette. Likevel føler jeg at han har fjernet seg mer og mer, og at han ikke er så interessert som han tidligere har vært. Jeg liker han veldig godt, og vi har veldig mye til felles. Jeg er kjempeinteressert i han, og kunne godt tenke meg at dette skal utvikle seg til noe mer. Ulempen er at han reiser i militæret om en måned, og dermed blir mer eller mindre borte i to år, og dette er nok mye av årsaken til at han tar litt mer avstand nå enn før... Tror dere det er en mulig å fortsette utviklingen i en positiv retning, selv om han reiser bort? Eller burde vi holde det hele på et vennskapelig nivå så lenge det varer? Jeg vet ikke hvordan jeg skal ta dette om med han, syns det er veldig vanskelig, og hadde satt stor pris på innspill Er det vanlig blant gutter å ta mindre initiativ bevisst på grunn av slike ting, selv om de er interessert?
Steinar40 Skrevet 27. mai 2012 #2 Skrevet 27. mai 2012 Vanskelig for andre å si mye om. Men hvis du føler at han har fjernet seg mer og mer, så bør du absolutt ikke ignorere denne magefølelsen din. Da kan det nemlig bli vondt. Bedre da å heller innse de faktiske forhold. Og uansett er det ingen fordel for deg at han reiser bort. Det gjør alt vanskeligere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå