Gjest Cuddly Skrevet 2. februar 2004 #1 Skrevet 2. februar 2004 Var litt irritert over at den ellers supre Diorshow er noe dryssende, så jeg bestilte en mascara på tilbud fra Strawberrynet. Det var Generous mascara fre Helena Rubinstein, kostet bare hundrelappen :D Nå er jeg spent, er det noen som har erfaringer med den?
Gjest Cuddly Skrevet 2. februar 2004 #2 Skrevet 2. februar 2004 Dessuten tåler jo ikke Diorshow et eneste lite snøflak før den går i oppløsning, det er og dumt, for den er såååå fin på...
Arkana Skrevet 2. februar 2004 #3 Skrevet 2. februar 2004 Ja, jeg har prøvd den, synes den kladdet veldig, men helt grei.
~Moon~ Skrevet 2. februar 2004 #4 Skrevet 2. februar 2004 Jeg bestilte en mascara fra H.R på Strawberrynet, husker ikke navnet på den, men den var forferdelig. Det ble et eneste klumpe-virrvarr med gjenklistra vipper. IKKE bra ! Håper du er mer heldig med din og at ikke det er den samme..
Gjest sexysadie Skrevet 2. februar 2004 #5 Skrevet 2. februar 2004 Jeg synes Rubinsteins mascaraer har vært herlige jeg da.
Christy Skrevet 2. februar 2004 #6 Skrevet 2. februar 2004 Jeg har vært veldig fornøyd med Helena Rubinstein sine mascara. Har ikke prøvd den du snakket om, men har inntrykk av at de er gode på mascara uansett.
Gjest Paff Skrevet 2. februar 2004 #7 Skrevet 2. februar 2004 Jeg syns HR-mascaraen var fantastisk helt til den var halvtom, da var den skrekkelig, klissete og klattete samtidig tørr!!. Men slik syns jeg nesten alle mascaraer er..
Tundra Skrevet 4. februar 2004 #8 Skrevet 4. februar 2004 Jeg bruker nå extravagant fra HR, ikke fornøyd. Før den brukte jeg Dior show, og den var innmari god. Så jeg bytter tilbake!
Gjest Cuddly Skrevet 4. februar 2004 #9 Skrevet 4. februar 2004 Nå er jeg virkelig spent! Men konklusjonen må vel være at hva vi syns er en god mascara er HØYST individuelt! Rart egentlig - for vipper er jo, stort sett, vipper og vi vil alle ha dem lange og tykke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå