the sun always shine Skrevet 2. februar 2004 #1 Del Skrevet 2. februar 2004 Hei! Er en jente i første halvdel av 20 årene som lurer på om det kan være normalt å ha to brystvorter på det ene brystet... Noen som har hørt om noe slikt?? Har hatt dette så lenge jeg kan huske, men har aldri tenkt noe over det og gått til lege med det... Noen som har et svar å gi?? (For å si det på en annen måte så kan du tenke deg en "knupp" på det ene brystet og to som henger sammen på det andre....) Håper dere skjønner hva jeg mener.... Noen som vet om dette kan være farlig? På forhånd takk! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 2. februar 2004 #2 Del Skrevet 2. februar 2004 Det er går an å ha flere en to brystvorter ja (da mener jeg ett på hvert bryst) De følger "melkeveien" langs siden på overkroppen vår.(omtrent som på en gris, hund, katt) Så det kan være en extra brystvorte ja. Dra til legen hvis du vil være sikker på hva det er du har for noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. februar 2004 #3 Del Skrevet 3. februar 2004 Hei! Er en jente i første halvdel av 20 årene som lurer på om det kan være normalt å ha to brystvorter på det ene brystet... Noen som har hørt om noe slikt?? Har hatt dette så lenge jeg kan huske, men har aldri tenkt noe over det og gått til lege med det... Noen som har et svar å gi?? (For å si det på en annen måte så kan du tenke deg en "knupp" på det ene brystet og to som henger sammen på det andre....) Håper dere skjønner hva jeg mener.... Noen som vet om dette kan være farlig? På forhånd takk! :D Det er ikke så vanlig, men det forekommer både hos menn og kvinner. Det er ikke farlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 6. februar 2004 #4 Del Skrevet 6. februar 2004 Ex'en min har det på begge sider. Da han var liten datt han av sykkelen i bar overkropp og rev av begge brystvortene da han skled bortover grusen. De vokste ut igjen men er på en måte delt, slik at han har to halve brystvorter på hver side. Stilig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå