Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker jeg snart må gjøre noe aktivt for å treffe potenseille mannfolk i livet mitt. Nærmer meg 30, har fast jobb og skal snart kjøpe leilighet, men kjenner jeg savner noen å dele livet og opplevelser med.

Har for lengst gitt opp å møte mannfolk på byn, og ellers er det ikke store muligheter for å treffe single gutter med rett alder i min hverdag. Har ikke så mange venninner der jeg bor, og di jeg har er stort sett godt etablert med mann og barn.

Derfor vurderer jeg å prøve nettdating igjen. Har prøvd før, uten at det var særlig suksess. Men liker så lite å utlevere meg selv på nett. Er nok også litt dårl å vurdere mennesker på nettet, redd for å bruke for mye tid på mannfolk med feil interesser. Og så synest jeg egentlig det hele er litt skummelt når en kommer dit at en skal møtes...

Noen med litt erfaring som har gode tips? Hvilke sider er best for å treffe litt serriøse menn? Hvor mye bør en egentlig skrive? Vil ikke legge bilder ut offentlig, fordi jeg ikke ønsker at kunder på jobb skal kunne kjenne meg igjen. Men det er kanskje dumt mtp å få oppmerksomhet.... Vil heller ikke oppfattes som desperat, for det er jeh strengt tatt ikke. Samtidig vil jeg ikke bruke tid på noen som ikke kan tenke seg noe seriøst på sikt. Trenger vist litt tips/gode råd :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Reza08
Skrevet

Vis at du er interessert i å komme i kontakt med menn, og ta ut dine beste sider.

Så kan du finne ut hvilken aldersgruppe du vil ha, men husk, alder har ikke alt å si, som mange vil ha det til.

Skill ut de du anser som uaktuelle, mens du beholder de du anser som potensielle partnere.

Gjest Elihol
Skrevet

Det jeg pleier å gjøre, er å;

- Være flink til å selv ta kontakt med de som kan være interessante.

- Gidde å svare på meldinger som kun består av 'Hei' og. Mange gjør ikke det, men i blant kan det hende personen er interessant å snakke med, og vet bare ikke helt hvordan han burde starte en samtale.

- Snakk med personen en liten stund. Om mannen kun er interessert i sex for eksempel, hinter de som regel mye til det etter å ha snakket sammen et par dager. Eventuelt sier det rett ut, hehe..

- Om du snakker med en du tror du kunne likt, møt hverandre ganske kjapt. Da unngår man som regel veldig store skuffelser.

- Jeg har ikke profilbilde, da jeg ikke vil bli gjenkjent sånn av bekjente som kanskje ser kjapt igjennom matchlister. Har et par bilder i albumet.

Jeg har egentlig ganske gode erfaringer med nettdating. :)

Gjest Elihol
Skrevet

Og jeg anbefaler en kort profiltekst der du nevner spesielt interessante ting om deg selv, interesser som tar mye tid etc. Gjerne litt humoristisk skrevet. Ikke en lang liste om hver eneste ting du liker og ikke liker i livet, og tusenvis av krav til en fremtidig partner, der det virker som om du kun ser etter perfeksjon. :) Lykke til!

Gjest Elihol
Skrevet (endret)

Dobbelpost.

Endret av Elihol
Skrevet

Takk for svar!:-) Men har dere noen sider å anbefale? Gidder ikkje bruke penger på abonnement på en kjip datingside... finnes det forresten noen som kan brukes gratis?

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Takk for svar!:-) Men har dere noen sider å anbefale? Gidder ikkje bruke penger på abonnement på en kjip datingside... finnes det forresten noen som kan brukes gratis?

De fleste på KG ser ut til å bruke Sukker.no

AnonymBruker
Skrevet

Du kan bruke Sukker.no gratis, men med litt begrensede muligheter. Likevel er omtrent 90% av brukerene der gratis.

AnonymBruker
Skrevet

Det er greit å starte som gratisbruker på sukker.no, selv betaler jeg - mest for å få sett flere profiler, men kommer sikkert til å avslutte abonnementet etter hvert. Du trenger ikke legge ut bilder, men da vil du antagelig få ymse henvendelser og ikke så mye "kvalitet"? Men du kan jo ta kontakt med de du synes virker interessante selv, og heller foreslå å sende bilder på mail.

Fordelen med nettdating synes jeg er at jeg faktisk velger mer utfra felles interesser og verdier enn om jeg bare lar meg styre av kjemi når jeg møter folk "tilfeldig". Så er det selvsagt et sjansespill om det over hodet oppstår kjemi når man møter disse fra nettet. Jeg har ikke datet så mange/lenge, men de jeg har møtt har vært snille, hyggelige karer, og har inntrykk av at de fleste er helt trygge å møte. Siler uansett ut de som virker usiviliserte i profilene...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du trenger ikke bruke penger. Så lenge mannfolka har en vip+ eller hva det kalles for så kan de sende deg brev og du svarer. har aldri hatt, alle sender meg brev. Mange gode menn der altså:) Det er stor sjanse for det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...