Gå til innhold

Shake som "kickstart"?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har erfaring med å bruke shake ala nutriliett, cambridge osv som en "kickstart" i en slankekur/livstilsendring?

Tenker ikke å kun bruke shake, men også legge om kosten, trene osv. Vil det ha noe for seg å bruke sånn shake kanskje i 2-3 uker for så å kutte ut (gjerne uten å gå opp igjen den vekta man evt mister)?

Jeg trenger 2-3 ganger i uka og prøver å få inn en gå tur 1-2 ganger i uken nå, men jeg går ikke noe særlig ned i vekt (spiser snop og drikker brus kun i helgene).

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du går ikke ned av å drikke shaker, du går ned av å få i deg mindre kalorier enn du forbrenner. Hvis du synes det er vanskelig å regne ut kaloriinnholdet i mat er det enkelt å drikke shake i stedet for det står på pakka nøyaktig hvor mange kalorier shaken inneholder (men det gjør det jo på mye mat også). Det er altså ikke noe i shaken som gjør at du blir fortere slank.

Skrevet

Men for å gjøre det enklere for deg selv, kan du fint bruke shakes.

Gjest barista
Skrevet

Ja Noka shakene er fantastiske! :-) Erstatter gjerne 2 av dagens måltider. Gjerne frokost og kvelds..

Skrevet

Har gått ned 3 kg ved å spise shakes til frokost og lunch, sunn og god middag er også viktig! Dette på ei uke :)

Skrevet

Smaker grusomt, men man venner seg til det ;)

Gjest Impreza
Skrevet (endret)

Jeg også erstatter gjerne noen måltider med shake (oftest bare til frokost). Startet på torsdag, skal veie meg igjen i morgen så jeg vet ikke om det har hatt noe for seg.. De andre måltidene bortsett fra middag spiser jeg to fiberrik med pålegg og grønnsaker (vet ikke om det er så bra!?)

Endret av Impreza
Gjest Impreza
Skrevet

Smaker grusomt, men man venner seg til det ;)

Ugh, ja!! Var vanskelig å få ned shaken de første gangene. Nå drikker jeg Nutrislim (tror den er ny?) som man får kjøpt i dagligvarebutikken, og den er helt grei synes jeg. Smajer bedre enn de andre jeg har smakt.

Gjest Elfrida
Skrevet

Jeg tenker at det kanskje kan være greit som en hjelp til å bli kastet ut av dårlige matvaner, og at man i en periode spiser helt annerledes. Men da må man ha en plan for gjeninnføring av vanlig sunn mat etterpå, og ikke gå i den vanlige fella med å bare returnere til de vanene som gjorde at man la på seg i utgangspunktet.

Skrevet
DENNE er forresten kjempegod! Jeg har smakt en god del forskjellige shaker :)
AnonymBruker
Skrevet

Det fungerer som bare det. Jeg har smakt alle på markedet, og de som smaker best er nr 1 cambridgekuren, kjøpes på helsekost, og nr 2 Noka, også på helsekost. Forskjellen er at Noka er tykkere i konsistensen, og smaker litt mer pulver. Cambridge smaker som en sjokoladeshake. Prisen er minus med den. Tror den koster 439,- for en ukes porsjon. Noka koster 269 for 15 måltider.

Lykke til. Jeg gikk ned mange mange kg med disse to. Bytta på hvem jeg brukte.

AnonymBruker
Skrevet

Det fungerer som bare det. Jeg har smakt alle på markedet, og de som smaker best er nr 1 cambridgekuren, kjøpes på helsekost, og nr 2 Noka, også på helsekost. Forskjellen er at Noka er tykkere i konsistensen, og smaker litt mer pulver. Cambridge smaker som en sjokoladeshake. Prisen er minus med den. Tror den koster 439,- for en ukes porsjon. Noka koster 269 for 15 måltider.

Lykke til. Jeg gikk ned mange mange kg med disse to. Bytta på hvem jeg brukte.

Hvor lenge gikk du på kurene? Og drakk du dem til alle måltidene? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...