Gjest Indianlady Skrevet 2. februar 2004 #1 Skrevet 2. februar 2004 hei :D Jeg vil gjerne ha dette programmet,kan jeg laste det ned fra nett.Har noen av dere linken?Min Norton antivirus er på norsk og vil den engelske versonen kollidere med den norske? Jeg vil jo ha det på norsk da og da er det lettere for hun som sitter her. hilsen
Fakse Skrevet 2. februar 2004 #2 Skrevet 2. februar 2004 På samme måten som du får tak i melk og brød, du betaler for de varene du skal ha i en butikk som selger det. Eller du kan selvfølgelig gjøre deg til tyv, både for å få brød og norton om du foretrekker det
14062003 Skrevet 2. februar 2004 #3 Skrevet 2. februar 2004 Og hvem selger så Norton? Elkjøp? Og kanskje på www.norton.no?
Fakse Skrevet 2. februar 2004 #4 Skrevet 2. februar 2004 Elkjøp, Ram og Rom, Binders... I det hele tatt de aller fleste steder der man kjøper annen programmvare.
Gjest Anonymous Skrevet 2. februar 2004 #5 Skrevet 2. februar 2004 www.symantec.com Du bør avinnstallere det gamle før du installerer det nye. Var jeg deg ville jeg lastet ned Norton Internet Security 2004 Har du abb. hos Telenor følger det med i abbonnementet :-)
Gjest Anonymous Skrevet 2. februar 2004 #6 Skrevet 2. februar 2004 Når du har lastet det ned og begynner innstalleringen skal du få opp en dialogboks der du kan velge språk.
Gjest Anonymous Skrevet 2. februar 2004 #7 Skrevet 2. februar 2004 Har du abb. hos Telenor følger det med i abbonnementet I så fall går du til Telenors hjemmeside og finner produktet, skriver inn ditt brukernavn og passord som du har fått av Telenor. Dette for å bekrefte at du har abb. hos dem. Lett å lese seg til resten der inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå