Gå til innhold

1. bryllupsdag

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har snart bryllupsdag, men usikker på hva vi skal gjøre..

Vi skal/vil/gjorde dere?

Og hva med gave? Hva ville du fått og gitt?

Ett år er jo papir, bruker dere det til inspirasjon?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi har snart bryllupsdag, men usikker på hva vi skal gjøre..

Vi skal/vil/gjorde dere?

Og hva med gave? Hva ville du fått og gitt?

Ett år er jo papir, bruker dere det til inspirasjon?

MÅ du gjøre noe som helst, da? Jeg synes mange av dagens unge bruder og nygifte er overhysteriske. Det er feiring av den ene og den andre dagen, datoen for når de ble kjærester "offisielt", feiring av forlovelsesdagen etc. etc. Det er blitt et press uten like, og stakkars den mann som skulle glemme noe. Da er det full krise.

Skrevet

MÅ du gjøre noe som helst, da? Jeg synes mange av dagens unge bruder og nygifte er overhysteriske. Det er feiring av den ene og den andre dagen, datoen for når de ble kjærester "offisielt", feiring av forlovelsesdagen etc. etc. Det er blitt et press uten like, og stakkars den mann som skulle glemme noe. Da er det full krise.

Det er da vel ikke noe galt i markere en dag som betyr noe for en? Jeg vil uansett ikke si at bryllupsdagen er feiring av "den ene og den andre dagen".

Til TS: lag en litt bedre middag eller gå på restaurant, eller lignende :) Det er bedre enn gaver synes jeg.

• Liker 3
Skrevet

Jeg leste et sted en idé om å plante et tre sammen som dere hver bryllupsdag kan reise til og se hvor mye det har grodd. Kanskje pakke med en piknikkurv og en bedre champagne som dere kan kose dere med, snakke om året som har gått og alt det fine dere har opplevd sammen :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vi skal ta den bryllupsreisen vi aldri fikk tid til da vi giftet oss for 10 md siden. Ikke lange turen, men det blir en langhelg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...