Gå til innhold

Førerkort!

Har du noen gang mistet lappen?  

1. 1. Har du noen gang mistet lappen?

• Nei
      57
    • Ja...
      3

Anbefalte innlegg

Gjest Dolphina
Skrevet

Hvorfor mistet du det?

Hvor lenge mistet du det?

Fikk du bot eller fengsel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri mistet lappen jeg, men så har jeg bare hatt den i 6 mnd da. :lol:

Skrevet
Hvorfor mistet du det?

Hvor lenge mistet du det?

Fikk du bot eller fengsel?

Nei

Nei

Nei

:wink:

Skrevet

Har hatt lappen i over 15 år, og har aldri fått en bot eller mistet lappen.

Blitt stoppet én gang i tollkontroll og en gang i vanlig "vi sjekker alle" kontroll.

Blitt frastjålet bilkiltet mitt én gang og fikk det tilbake kort tid etter.

Har kræsjet skikkelig én gang, da hadde jeg hatt lappen i 12 dager.

Kjørt på en taxisjåfør i Spania én gang, min skyld, men alt ble ordnet på stedet av leiebilselskapet.

Ellers ingen skader eller bulker.

Ikke alt dette du spurte meg om, men jeg følte meg plutselig så prektig.

Skrevet

Har ikke mistet lappen, men det er bare 9 mnd siden jeg kjørte opp. Håper ikke jeg opplever å miste den heller.

Skrevet

Jeg har hatt lappen siden 1989, og har aldri mistet den.

Fikk en fartsbot 12 dager etter jeg fikk førerkort, men "that's it"! :wink:

Skrevet

Har hatt lappen siden jeg var 18 år og har aldri mistet den. Men jeg kjenner noen som har mistet sine...

Skrevet

Nei har aldri mista det,og kommer heller ikke til å gjøre det!

Har hatt sertifikatet i 18 år nå.

Skrevet

den ligger trygt i lommeboken. Der har den lagt siden 2.7.99

Fikk en parkeringsbot en gang men den ble anullert.. Ellers har jeg faktisk aldri blitt stoppet en gang.

Gjest Anonymous
Skrevet

Har hatt kortet i over 10 år og har en bot for å ikke bruke beltet da jeg kjørte fra en butikk til en annen.

Ellers har jeg rygget i siden på en bil da jeg var på hyttetur.

Men ellers har jeg ikke noe å utsette på min kjøring.

Skrevet

Aldri mistet lappen men hadde jeg ikke solgt motorsykkelen min så er jeg redd jeg fort kunne gjort det. :smilejenta:

Gjest Dr Zoidberg
Skrevet

Blitt fratatt førerkortet 2 ganger. Første gangen var rutine fordi jeg var innblandet i en ulykke med personskader. Tilbake etter to dager.

Gang nummer to ble jeg tatt i fartskontroll fordi jeg stakk av fra en fyr jeg ble truet av. Fikk førerkortet tilbake etter to uker, bøter og alt annulert. UP fikk kjeft.

Skrevet

Nei, nei, nei.......

Men jeg har hatt endel flaks også, da....

Skrevet

mistet den i 1 år og 10 mndr jeg...... fikk epilepsi anfall.. måtte begynne på medisiner og være anfallsfri i ett år...

Etter 10 mndr fikk jeg et nytt anfall og da måtte jeg vente ett år til :x var ei som sprang overlykkelig til posten og henta lappen når det året var gått ja

Har hatt den i tre år nå (uten å få flere anfall) :hoppe:

Skrevet

Har hatt den i over 10 år.

Ingen uhell, ingen fartsbøter..ingen parkeringsbøter..ingen beltebøter.. men 500 kr for oødelagt førerkort!! (dårlig kvalitet gitt...tåler ikke en runde i vaskemaskinen på 60 grader)

Gjest Anonymous
Skrevet

Logger meg av før jeg svarer jeg, hehe.

Har ikke mistet lappen, men har fått en bot på 5000,- for ikke å varsle tidsnok om personskade etter total kræsj med tre (formalitet, jeg trodde det holdt å varsle forsikringsselskapet...var nok litt påvirket av hjernerystelsen....), fått et forenklet forelegg (fart) på ca. 2000,-, kræsjet bilen til mamma samme dag som jeg kjørte opp, og mister sikkert lappen nå eller får 5000 i forelegg, avhenger av om jeg var over eller under 115 km/t da det blinket.

Huff, det begynner å bli litt dette. Best å roe seg nå!!

Gjest Dr Zoidberg
Skrevet

Gjest: avhenger litt av type boks du blir tatt i. De gamle analoge boksene så justerer dem litt ned for å slippe papirarbeid og risiko for å tape saken, om du godtar forelegget med en gang. Grensen i 80-sone er for øvrig 116 ;) *pirke*

Gjest Anonymous
Skrevet

"miste lappen"

det skal vel i grunnen mye til.. da må du vel fyllekjøre eller et eller annet helt latterlig som normale mennesker ikke vanligvis holder på med..

:roll:

Skrevet

Jeg må nok først ta lappen før jeg har mulighet til å miste den.

Skrevet

Tatt i fotoboks her forleden. :kjempesinna: på meg selv. Har kjørt den strekningen 1000 ganger og VET hvor denne "%#¤"/¤ boksen står!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...