Gjest Anonymous Skrevet 2. februar 2004 #1 Skrevet 2. februar 2004 Vi er et par, og har vaert sammen i over 2 aar naa. Alt er bra og vi bor sammen. I det siste saa har lysten forsvunnet hos oss begge! Vi proever aa gjoere noe med det, men ingen av oss blir kaate! Det er ganske komisk, og heldigvis er vi like "ille". Men jeg blir frustrert fordet! Jeg gara rundt og tenker paa sex hele dagen lang. Jeg vil hele tiden, men jeg blir ikke vaat. Og han faar ikke ereksjon. Hva er problemet? Hva kan vi gjoere? Jeg tenkte paa at vi kanskje skulle proeve aa sove paa hvert vaart rom, og unngaa aa se hverandre nakne osv paa noen dager. Kanskje vi faar lyst paa hverandre igjen da? Noen tips?
Gjest Anonymous Skrevet 2. februar 2004 #2 Skrevet 2. februar 2004 Tror det kan være en god ide med en pause. Gjør en avtale om at dere ikke "for lov" til å ha sex på 1 måned. Mulig det hjelper.
Lovvi Skrevet 2. februar 2004 #4 Skrevet 2. februar 2004 Enig med gjest her- Avtal at dere ikke har lov til å ha kroppskontakt med hverandre på en mnd. Selv om dere etterhvert blir fristet før avtalt dato, ikke la dere friste! Dette er en ganske kjent metode som brukes i samlivsterapi hos par som har problemer av ett eller annet slag. * Først får de beskjed om at det ikke er lov å ha noe som helst kroppskontakt i et begrenset tidssone. *Deretter er det kun lov til å gi klemmer til hverandre( tafsing er strengt forbudt....) også dette er over en avtalt varighet( tror det var en uke). * I neste skritt er det lov til å kysse og gi klemmer, men ikke noe annet....dette er ikke lov i senga... *Når man har kommet så langt, står tilnærming i senga for tur. Det første skrittet der, er å bare ligge ved siden av hverandre, helt naken....UTEN å røre hverandre. Man kan godt fortelle hverandre hva man har lyst til å gjøre, men avslutte mens leken er god. * Etter noen dager med dette, kan man ligge naken ved siden av hverandre og stryke på hverandre. Først han på henne og omvendt. Det er ikke lov til å ta på kjønnsorganene!!!!! Regner med du skjønner saksgangen i denne metoden........... Metoden skal visst være veldig effektiv hvis dere går inn for oppgaven og at dere er disiplinerte. Ønsker dere lykke til!. Hvis du prøver denne metoden, hadde det vært morsomt å høre hvordan den funket- Er et nysgjerrig lite troll, jeg skjønner du! :blunke:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå