Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Her har alt av rutiner blitt helt kaos etter varmen som er på østlandet. Jenta her har vært utrolig vanskelig å få til å sove fordi det har vært så varmt. Håper det går tilbake til normalen igjen snart. Det er meldt mildere fra i morgen så håper ting går seg til igjen da :)

Hvordan har andre hatt det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Her er det heldigvis ingen forskjell. Elsker varmen! Har også hatt barna med til varmere strøk og det gikk bra, men måtte holde minsta en del inne.

Endret av Soul
AnonymBruker
Skrevet

Han sutrer en del, sliter med å sove, og kjemper mot søvnen fordi varmen plager han. Nå er han bare noen få uker gammel, så det merkes nok ekstra godt, siden kroppsregulereingen er så umoden.

Skrevet

Hun blir fortere grinete og trøtt av varmen. Mye det samme som ho mor. ;)

Skrevet

Sliten med å få sove, spesiet på kvelden fordi det er alt for varmt på soverommet. Så han våkner ofte og kaver mye stakkars.

Skrevet

Godt det er flere av oss! Vi sliter med søvn til vanlig... nå er det dobbelt så ille. Stakkars små!

Skrevet

I fjor da han var så og si nyfødt i sommervarmen(det lille vi hadde) slet han endel. Går greit nå, litt mer sutring ved leggetid, men ellers storkoser han seg.

AnonymBruker
Skrevet

Her er det heldigvis ingen forskjell. Elsker varmen! Har også hatt barna med til varmere strøk og det gikk bra, men måtte holde minsta en del inne.

Her skal vi hvertfall ikke til syden på veldig lenge har jeg funnet ut :P

Godt å lese det er flere som sliter. Altså, jeg unner ingen det, men godt å ikke være alene :) Her våkner hun etter en time søvn på kvelden og er våken 2-3 timer før hun sovner igjen. Kaver seg opp og er tydelig varm.

TS

Skrevet

Eneste jeg merker er at babyen er mye mer tørst, men det er jo naturlig.

Skrevet (endret)

Min lille gutt er i sitt vanlige gode humør men han sliter litt med å sove når det er så varmt, så disse dagene så har han kanskje sovet 2 timer om dagen, han sover bare 30 min om gangen og har sovet om natten fra ca 0100 til 1100. Sjelden han sover lengre enn 10 timer om natten, han er en baby som ikke trenger så ekstremt med søvn. Han våkner opp to ganger (som vanlig) for litt pupp. Han drikker mer om natten nå enn vanlig, vanligvis bruker han 5 min i det siste er det 15 min.

Det kommer nok av at han spiser mindre om dagen, han tar bare formelken og dropper den fete. Ellers så har jeg begynt å introdusere vanlig føde (bare mos av diverse), noe han har likt veldig godt, men også her har appetitten sunket litt, men i dag har det vært kjøligere så da spiste han like mye som han pleier.

Bortsett fra litt problemer med dagsovingen og at han har utsatt leggetiden sin litt så har det ikke vært den store forandringen, vi har storkost oss i det fine været :kgbaby:

edit:leif

Endret av FrøkenMånestråle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...