Gå til innhold

Hvordan kler du deg i varmen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kler du deg i varmen? Jeg sitter rett og slett helt naken her med to vifter. Klarer ikke å ha på meg klær når det er så varmt.

Noen fler?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har et vell av enkle tynne bomullssommerkjoler som jeg bruker. Truse og BH under selvsagt.

Endret av Pria
AnonymBruker
Skrevet

Lin.

Gjest SnowLeopard
Skrevet

Klær, hva er det? Naken :jepp: Når jeg skal ut er det tynn bomullsshorts og tilsvarende tynn singlet.

Skrevet

Vaser rundt i bare trusa hjemme, er glad jeg bor høyt og uten gjenboere :ninja:

Ute går det i lette kjoler eller capri/shorts og singlet, men det er pokker så klamt uansett. Gleder meg til tirsdag, skal visst bli nedi 14-15 grader. YAY.

• Liker 1
Skrevet

Går i singlett og shorts når jeg er ute. Evnt en jeans når jeg skal ned til byen.

Inne så går jeg gjerne bare i trusa

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenkte at jeg var rar som bare gikk i truse og bh inne, men nå er det visstnok motbevist. Tænk ju

• Liker 1
Skrevet

Jeg gikk halve dagen rundt i den minste trusa jeg har. Det er for øyeblikket neste 31 grader inne, og nesten 33 grader utenfor leiligheten min. Jeg har vært ute en tur, så nå har jeg på meg BH, en kort topp og et skjørt, mens vifta blåser på full guffe mot meg fra et åpent vindu. Komforten er akkurat på grensen nå.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk halve dagen rundt i den minste trusa jeg har. Det er for øyeblikket neste 31 grader inne, og nesten 33 grader utenfor leiligheten min. Jeg har vært ute en tur, så nå har jeg på meg BH, en kort topp og et skjørt, mens vifta blåser på full guffe mot meg fra et åpent vindu. Komforten er akkurat på grensen nå.

33 grader.... Om vi skal ta det på den måten, så er det 45 grader utenfor min leilighet.. Og 19,2 i skyggen...

Skrevet

Ute: playsuits, korte kjoler med spagettistropper, high waist shorts, flip flops,

Inne: Det samme. Bor i kollektiv og da må jeg beholde klærne på.

Skrevet

33 grader.... Om vi skal ta det på den måten, så er det 45 grader utenfor min leilighet.. Og 19,2 i skyggen...

So what?

Jeg tar det på den måten som er relevant for min leilighet. Det finnes ingen skygge utenfor den. Den er sørvendt. Inne er det ingen sol, og 31 grader lell ...

AnonymBruker
Skrevet

So what?

Jeg tar det på den måten som er relevant for min leilighet. Det finnes ingen skygge utenfor den. Den er sørvendt. Inne er det ingen sol, og 31 grader lell ...

Visst finnes det skygge utenfor leiligheta di! Med mindre du bor PÅ sola da.

Skrevet

Akkurat nå sitter jeg iført treningstøy og irriterer meg over at det faktisk virkelig er for varmt til å trene, spesielt når det ikke er aircondition på det studioet jeg trener på :sur:

Skrevet

Symptom på overoppheting: Kverulantgenet går på høygir.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Symptom på overoppheting: Kverulantgenet går på høygir.

Jepp, føler meg litt sånn idag ja ;)

Skrevet

Det må være det dummeste jeg har hørt i hele dag ...

Alt som skal til for ikke å kaste skygge er at du har en solvendt flate uten utstikkende objekter. Som for eksempel min eneste yttervegg.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kjempeovervektig og ingen vil se så tjukke mennesker i korte tynne klær, så jeg går i langbukse og løs genser med trekvart arm. Satser på at jeg svetter av meg noen kilo :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det må være det dummeste jeg har hørt i hele dag ...

Alt som skal til for ikke å kaste skygge er at du har en solvendt flate uten utstikkende objekter. Som for eksempel min eneste yttervegg.

Jada jada, jeg har selv en leilighet som er vendt mot øst. Men jeg har jo en side vendt mot vest også ;)

Skrevet

Jada jada, jeg har selv en leilighet som er vendt mot øst. Men jeg har jo en side vendt mot vest også ;)

Ikke alle som har det da.. Jeg bor i midten, mot vest..

MEN siden leiligheten går igjennom har jeg en skyggeside på baksiden her da :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...