Chrissie Skrevet 27. mai 2012 #1 Skrevet 27. mai 2012 Hei! Jeg er ny her. :)Bor i Vesterålen, men er opprinnelig trønder. Jeg er 46 og skal gifte meg for andre gang 13.07.13. Fant ut at dette er et fint sted å "kaste ball" hva bryllupet vårt angår. Forloveden er jo som menn flest og syns at alt er "greit". Til tross for at jeg har gjort dette en gang før, har jeg jo lyst til at dette bryllupet skal være ti ganger bedre enn det forrige. Og der kommer det med å få tips og inspirasjon fra andre inn. Grunnen til at vi skal vente til neste sommer er forøvrig at min eldste sønn ønsker å være forlover for meg, og han må nesten fylle 18 først. ; ) Det eneste som vel er bestemt så langt er at jeg ikke ønsker å ha på meg en typisk brudekjole. Føler at det toget har gått, om dere skjønner. Men drømmekjolen er ikke nødvendigvis hvit og fotsid!
Evie Skrevet 27. mai 2012 #2 Skrevet 27. mai 2012 Hei Hei! Jeg skal og gifte meg juli 2013, søk opp tråden : bruder 2013, der er det mange bruder :-)
Thyfire Skrevet 27. mai 2012 #4 Skrevet 27. mai 2012 Vi hadde valgt samme dato som dere opprinnelig, men slo det fra oss da det ble midt i fellesferien og kirken vi ønsket oss hadde stengt... Så vi måtte flytte datoen 14 dager. Men lokalet alt annet var forsatt ledig så alt er ved den opprinnelige planen. Synd, for jeg synes datoen 13.07.2013 er magisk Lykke til med planleggingen.
Chrissie Skrevet 29. mai 2012 Forfatter #5 Skrevet 29. mai 2012 13.07.13 er ekstra magisk for oss for da fyller yngste sønnen min 13. Så det er faktisk mest derfor vi har valgt den datoen. Han bor hos faren og jeg treffer ham sjelden, så jeg ville lage "dobbel fest". Storebroren (som skal være forloveren min) bor hos meg.
Gjest Adriane Skrevet 29. mai 2012 #6 Skrevet 29. mai 2012 Hei på deg Juli 2013 er jo faktisk ikke så veldig lenge til, sånn i forhold til bryllupsplanlegging iallfall Vi gifter oss også neste år, til høsten sannsynligvis, sånn det ser ut nå Det finnes utrolig mange nydelige kjoler der ute, både hvite og fotside, og kjoler som slett ikke ser ut som en typisk brudekjole. Jeg håper du finner den rette kjolen for akkurat deg Har dere tenkt noe på type bryllup? Skal det være kirkebryllup, tinghuset, human-etisk, sjømannskirke eller ambassade i utlandet, strandbryllup? Stort bryllup med mange gjester, lite bryllup med få gjester? Det er mange avgjørelser å ta har jeg lært, og ting kan endre seg underveis. Vi har endret dato et par ganger, og gått fra å være skråsikre på at vi skulle gifte oss i utlandet med kun barn og forlovere tilstede, til å vurdere om vi kanskje bare skal kjøre full pakke allikevel. For oss handler det om at det har skjedd en del ting, som gjør at vi har blitt usikre på om det er riktig å "frarøve" de nærmeste muligheten til å være med når vi gifter oss. Vi har ikke bestemt oss ennå, så vi får bare se hva vi bestemmer oss for til slutt...
Chrissie Skrevet 30. mai 2012 Forfatter #7 Skrevet 30. mai 2012 Kjenner meg igjen der ja... Vi tenkte først å gifte oss i utlandet på en eller annen ambassade. Han fridde jo i London, så vi tenkte på å gifte oss der. Men så var det så mye styr, og så fant vi ut at kirkebryllup kanskje var det riktige. Slik det er nå ligger det an til kirkebryllup med middag etterpå. Egentlig skulle vi ikke invitere noen og bare ha en middag med forloverne etterpå. Men så fant vi ut at foreldrene våre i det minste måtte få muligheten til å være tilstede... Så det har ballet litt på seg kan du si! Så det blir vel en mellomting: Kirkebryllup med middag for slekta etterpå. Ender vel opp med en 25-30 gjester tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå