Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg begynte å slanke meg veide jeg 82,6 kg.

Andre uka veide jeg 81 kg.

Tredje uka veide jeg 80,7 kg.

Og i dagveide jeg 81 kg.

Jeg spiser ca 1500 kcal om dagen, noen ganger 1400 og noen ganger 1700. Varier en del, men prøver å holde meg på 1500 kcal. Jeg spiser kanskje ikke helt regelmessig og så sunt, men skal da gå ned i vekt uansett om jeg holder meg under det jeg bruker.. Drikker en del pepsi max, vet ikke om det har noe å si? Har også mensen i dag, kanskje det spiller inn? :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sammensetningen av det du spiser kan nok spille en rolle. Jeg mister for eksempel ikke vekt med moderat inntak av karbohydrater, så jeg må kutte ned på det - går ikke ned om jeg spiser 1400 kcal/dagen med det jeg ønsker og trener i tillegg (ufattelig plagsomt. Jeg har ei venninne som har mistet 7 kg på veldig kort tid og hun spiser for eksempel massevis av brød).

For meg så fungerer moderat inntak av fett, lite inntak av karbohydrater og høyt inntak av proteiner.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Slutte å spise kanskje, eller spise bare salat og frukt. :)

Skrevet

Om du har mensen i dag så er det nok den som er synderen:) De fleste går opp 1-2 kilo når de får mensen, men det er bare at man holder igjen vann og forsvinner når menstruasjonen er over^^, Så å veie seg når man har mensen er egentlig litt bortkasta:P

Om du virkelig vil ha en stabil avlesning på vekta(om du ikke alt gjør dette), så vei deg om morgenen, etter toalett besøk men før du spiser eller drikker noe. Og dropp veiing når du du har tante rød på besøk:)

Fortsett som du gjør, men som du sier, kanskje spis litt sunnere mat når du først er i gang:) Du skal jo holde denne vekta når du er ferdig også^^,

Pepsi max har jo ikke kalorier, men mange forskere er skeptiske til søtningsstoffet som det inneholder. Prøv å begrens det til helga i alle fall:)

Gjest *Maja*
Skrevet

Når jeg begynte å slanke meg veide jeg 82,6 kg.

Andre uka veide jeg 81 kg.

Tredje uka veide jeg 80,7 kg.

Og i dagveide jeg 81 kg.

Jeg spiser ca 1500 kcal om dagen, noen ganger 1400 og noen ganger 1700. Varier en del, men prøver å holde meg på 1500 kcal. Jeg spiser kanskje ikke helt regelmessig og så sunt, men skal da gå ned i vekt uansett om jeg holder meg under det jeg bruker.. Drikker en del pepsi max, vet ikke om det har noe å si? Har også mensen i dag, kanskje det spiller inn? :(

Du har gått ned 1,6 kg på 3 uker. Det er faktisk veldig bra! Det er en sunn og fin vektnedgang som gjør at du beholder muskelmasse og det er større sjanse for at du klarer å holde vekta nede når du når målet ditt! :)

• Liker 1
Skrevet

er du sikker på at du ikke får i deg mer enn 1500 kalorier?

Det kan være veldig hjelpsomt å skaffe seg en kjøkkenvekt så kan du enklere lage ferdig og planlegge måltider og regne ut hvor mange kcal det er i hvert måltid. Men 3 uker er ikke så lang tid, så ikke bli skuffet at du "bare" har gått ned 1.5 kilo :)

Pepsi maks har null kalorier så dette vil ikke hindre vektnedgangen. Noen sier at man blir mer sulten av det..min personlig mening er at det er bare tull. Det er faktisk veldig godt å ha noe sukkerfri brus å drikke når man har lyst på noe søtt! Du kan også lage saftis av det eller solo super nå som det er sommer, veldig godt!

AnonymBruker
Skrevet

Kutt ned kaloreiene til 1000 :P

AnonymBruker
Skrevet

TS her! :)

Gikk på vekten i dag tidlig (gjør det om morgenen etter vært på tolaettet og uten å ha spist/drukket noe) og i dag viste den 79,9! :) Har mensen enda, så synes det var litt rart, men er jo alle tiders. Vanligvis veier jeg meg bare en gang i uka. Er dette normalt? Skal hvertfall aldri over 80 kg igjen! :D

AnonymBruker
Skrevet

Ikkealltid vekten stemmer -:P

Skrevet

Kutt ned kaloreiene til 1000 :P

Dummeste jeg har hørt.

Spis mer, ikke mindre. Spiser du mer har du ork til å trene og det er en mye mer positiv måte å slanke seg på for kroppen enn å bare sitte stille på en stol og spise et salatblad og to erter til middag.

Og: tren styrke, ikke bare kardio.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...