AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #1 Skrevet 27. mai 2012 Har brukt decleor en periode, men litt redd for at min sensitive hud ikke liker så godt enkelte av produktene(for eksempel hydra floral fuktighetsmasken). huden min er tørr og får raskt urenheter, og såg hilde christina anbefalte MATIS. Noen som bruker matis? fortell også gjerne hvilken hudtype du har.
Gjest Swarovski Skrevet 27. mai 2012 #2 Skrevet 27. mai 2012 Jeg har sensitiv, kombinert og acneprone hud. Jeg bruker for øyeblikket matis delicate fuktighetskremen. (utsolgt på cheapsmells for øyeblikket) Huden min likte ikke decleor så godt, og jeg har aldri fått noe utbytte av hydra floral fuktighetsmasken. Jeg har ikke testet fuktighetsmasken til matis, men kommer nok til å kjøpe den i neste matisbestilling. Derimot har jeg testet masken for sensitiv hud, og den likte jeg godt. Deilig avkjølende I vinter gav delicate kremen litt for lite fuktighet for meg, men er perfekt nå i varmen. Så kommer nok til å kjøpe fuktighetsserumet, eller gå over til matis jeunisse kremen til høsten/vinteren. Så ja, min hud trives mye bedre med matis, enn med decleor
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #3 Skrevet 27. mai 2012 Jeg har sensitiv hud som lett får urenheter, men kan også bli veldig tørr. Jeg bruker matis sin serie for sensitiv hud og er veldig fornøyd. Har tidligere brukt decleor, men det funket ikke for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå