Gå til innhold

Instagram til iPad, finnes det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller er det kun til iPhone?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, ingen ekte iPad app. Den kan kjøre iPhone appen dog..

AnonymBruker
Skrevet

trenger ikke å kjøpe, den er jo gratis. Det er bare å laste ned. Det blir i "full skjerm mode" på ipad, så fungerer helt fint.

Gjest Mildrid
Skrevet

Jeg synes ikke det fungerer fint på iPad, ønsker at de skulle tilrettelagt en egen for iPad.

AnonymBruker
Skrevet

Hva ville du ha tilrettelagt? Bare spør, for at ikke kan si at jeg savner noe.. har ipad3 og bruker instagram både på den og min htc.

Gjest Mildrid
Skrevet

Jeg savner at skjermstr er tilpasset iPad. Nå blir det bare en uklar masse.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du ipad2 da? min mor har det og alle apper ser jo ut som dårlig forstørrete iphone-apper. Men det er jo fordi skjermen er så latterlig dårlig på ipad2, og ikke noe annet. Har ikke samme problem på ipad3. Trodde du mente at du savnet noe funksjonalitet...

Gjest Mildrid
Skrevet

Har iPad 2 ja. Og det er jo bare en dårlig forstørret iPhone app, det er derfor jeg ønsker meg en iPad app.

AnonymBruker
Skrevet

min mor har det og alle apper ser jo ut som dårlig forstørrete iphone-apper. Men det er jo fordi skjermen er så latterlig dårlig på ipad2, og ikke noe annet.

Nei?

Skjermen på ipad2 funker jo fint så lenge man laster ned apper tilpasset ipad, er bare iphone-apper som ser dårlig ut i ipad2.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei?

Skjermen på ipad2 funker jo fint så lenge man laster ned apper tilpasset ipad, er bare iphone-apper som ser dårlig ut i ipad2.

og vet du hvorfor de gjør det? Fordi skjermen på ipad2 har dårlig oppløsning, faktisk verre enn på iphone. De samme iphone apper ser helt fine ut på ipad3, det er jo det jeg sier. :)

Skrevet

Fins noe som heter instapad men det er ingen fullgod erstatning for appen som fins til iPhone/android.

Gjest Mildrid
Skrevet

og vet du hvorfor de gjør det? Fordi skjermen på ipad2 har dårlig oppløsning, faktisk verre enn på iphone. De samme iphone apper ser helt fine ut på ipad3, det er jo det jeg sier. :)

Jadajada, men de fleste kommer vel neppe til å kjøpe ny iPad kun for Intagram, tror du ikke? ;)

Altså ønsker vi oss ny og bedre tilpasset app.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Rart så mange tråder skal spore av temaet... :popcorn:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...