AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #1 Skrevet 27. mai 2012 I hjemmebrentstråden, var de fleste enige om at det ikke passet ,men jeg ha vært i bryllup hvor der var lov å røyke. Det kom nok på bakgrunn av at brudeparet reøker selv Syns det er uhørt. Hvorfor røyke inne, når man kan gå ut? Ingen av gjestene ble på forhånd spurt om det var greit, noen allergikere,astmatikere osv.Ville bli dumt alikavel kansje, ingen ville vel vært ærlig siden brudeparet røyker-spør selv. Med en del røyking, så er det kvalende. Det stinker, lukter av klærna,stinker av folk som røyker. Tror det må bli en plikt at noen sender alle brudepar en skikk og bruk bok.....
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #2 Skrevet 27. mai 2012 Folk får røyke så mye de vil så lenge det ikke er inne! Om jeg drar på besøk til noen jeg vet røyker inne så er det en ting da de kun ødelegger for seg selv og jeg er inneforstått med at det kommer til å stinke av meg når jeg kommer hjem (++). Men i så store lag med masse folk og finstasen på, spesielt når de ikke hadde sagt i fra, da aksepterer jeg ikke det! 1
fridr Skrevet 27. mai 2012 #3 Skrevet 27. mai 2012 Jeg hadde nok dratt hjem rimelig kjapt! Fy faen, så ekkelt og harry Er det mulig å ta mindre hensyn? 2
Gjest Doh Skrevet 27. mai 2012 #4 Skrevet 27. mai 2012 Nei vettu hva. Det ødelegger jo tross alt en del klær, eller man må i det minste sende de på rens etterpå og det koster. Hadde nok ikke blitt så lenge nei.
Gjest kittycat Skrevet 27. mai 2012 #5 Skrevet 27. mai 2012 Nei og nei, og så i et bryllupp. Ja så røyker brudeparet selv (inne), har ingenting å si. Det minste folk kan gjøre er å stå ute litt. Blir bare feil om man gjør det inne, først og fremst for det er i et brylupp og folk er ikke forberedt. Høres litt skandale ut, for mange reagerte sikkert negativt. Jeg respekterer at alle ikke liker røyk og som dere andre sier, hva om de har kols eller astma?
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #6 Skrevet 27. mai 2012 ute synes jeg det er helt greit men ikke inne.jeg røyker selv men jeg klarer da å stable beina mine foran meg å gå ut. vis det skal røykes inne må det være et eget røykerom..men likegreit å ta det ute. 4
Gjest Mildrid Skrevet 27. mai 2012 #7 Skrevet 27. mai 2012 Røyking inne i selskap fører til at jeg drar hjem lenge før planlagt. Jeg takler ikke sitte inne i den stanken. Nå kan jeg fint ta meg en røyk selv i et godt lag, men gjør det alltid ute. 2
Rakkerunge Skrevet 27. mai 2012 #8 Skrevet 27. mai 2012 Jeg hadde måttet snu på hælen og dra igjen, da jeg blir kjempesyk av røyk. Det er fullstendig respektløst at man har innerøyking i selskaper i våre dager, når alle vet hvilke helseplager dette kan gi og gir for mange. 1
Evie Skrevet 27. mai 2012 #9 Skrevet 27. mai 2012 De fleste lokaler opplyser om at det ikke er lov å røyke inne, det samme gjelder restauranter osv så tror ikke man skal være veldig bekymret før dette, men er enig at det ikke er ok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå