the sun always shine Skrevet 2. februar 2004 #1 Skrevet 2. februar 2004 Når jeg og samboeren min har sex, ender det som regel både med orgasme og utløsning.... Det jeg imidlertid lurer på er om det er normalt at sæden kommer i "retur" etter at han trekker seg ut.... Føles ut som alt kommmer ut i gjen... Føler det blir en del søl av dette.... Er dette normalt? Er det like stor sjanse for å bli gravid dersom en ønsker det når "alt" kommer så fort ut igjen?? Ble mange spørsmål det her.... håper noen kan svare... På forhånd takk!
Gjest glamourgirl Skrevet 2. februar 2004 #2 Skrevet 2. februar 2004 Det er ganske vanlig at sæden kommer ut igjen ja. Hvis du kommer samtidig som samboeren din, vil dine orgasmekramper mest sansynlig presse mye av sæden ut igjen. Om dette pvirker dine sjanser for å bli gravid vet jeg ingenting om, men det tviler jeg på.
Gjest lurven Skrevet 2. februar 2004 #3 Skrevet 2. februar 2004 hvis du ligger med beina opp før det rennner ut har du større sjans
*Kaisa* Skrevet 2. februar 2004 #4 Skrevet 2. februar 2004 Jeg kan garantere deg at ikke alt kommer ut igjen selv om det kan kjennes slik ut.
the sun always shine Skrevet 2. februar 2004 Forfatter #5 Skrevet 2. februar 2004 Takk for alle svar så langt... kjekt å høre at det er som det skal
starie Skrevet 2. februar 2004 #6 Skrevet 2. februar 2004 Det er ganske vanlig at sæden kommer ut igjen ja. Hvis du kommer samtidig som samboeren din' date=' vil dine orgasmekramper mest sansynlig presse mye av sæden ut igjen. Om dette pvirker dine sjanser for å bli gravid vet jeg ingenting om, men det tviler jeg på.[/quote'] Jeg trodde det var omvendt jeg :klø: At når det går for kvinnen vil sammentrekkningene i skjeden føre sæden med seg lenger inn..
Joplaya Skrevet 2. februar 2004 #7 Skrevet 2. februar 2004 Tror nok det er tilfelle ja. Lest flere steder at kvinnens orgasme øker sjansen for graviditet.
Gjest Anonymous Skrevet 2. februar 2004 #8 Skrevet 2. februar 2004 Her gjelder vel tyngdekraften som med alt annet...vil jeg tro. Men noe blir nok igjen...ellers er det svært få som hadde blitt gravide i denne verden.
Gjest glamourgirl Skrevet 3. februar 2004 #10 Skrevet 3. februar 2004 :oops: Krmt... Selvfølgelig er det sånn.... Jeg beklager veldig at jeg påberopte meg ekspertise på helt feil grunnlag! Sorry! *glammy lusker ut igjen med halen mellom bena*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå