Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest sunille
Skrevet

Røyker dere inne,dere som har barn ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sluttet å røyke for en stund siden, men røykte ikke inne nei. De gangene det var for kaldt så røykte jeg inni ovnen.

Skrevet

Tåpelig, inni ovnen, er det mulig ...

Skrevet

Ganske vanlig, hva er problemet?

• Liker 1
Skrevet

Ja. Jeg røyket inne da jeg hadde lite barn. Jeg røyket på kjøkkenet, under vifta, men skulle ønske jeg ikke hadde gjort det. Det er en av tingene i livet mitt jeg er lite stolt over.

Ville aldri drømt om å røyke inne nå, men så har jeg også vært røykfri i ganske mange år.

:heks:

Skrevet

Mamma røykte ute da det var vært til det, men på dårlige dager røykte hun under vifta på kjøkkenet. Men hun gjør det ikke nå i dag, når hun har barnebarnet på besøk. Er tross alt blitt mer og mer fokus på at også passiv røyking er skadelig.

Skrevet

Mine foreldre er begge røykere, men de har ikke røyket innendørs på 20 år. Spiller ingen rolle om det er regn, -30 grader eller snø. De går ut for å røyke uansett. :)

• Liker 1
Skrevet

Mamma og pappa røyka inne og i bilen, og derfor har eg fått såpass avsmak på det at eg iallefall ikkje kan tenke meg å røyke sjølv :) Skjønnar at mange syns dette er feil gjort av dei, men eg har ikkje akkurat fått varige mén. Hadde sjølvsagt vore betre om dei ikkje gjorde det, men har da klart meg greit, anna enn at eg ikkje likar den lukta i det heile tatt. Ingen av dei røyker no lenger, forresten.

Skrevet

Mamma røyket inne da jeg var liten, men hun røyket inn i peisen. FUngerte fjell. På fine dager gikk hun ut, selvfølgelig.

Men hos besteforeldrene mine er jeg vokst opp i en røyksky. De røyker inne, og morfar røyker i tillegg SIGAR.... Hatet den dagen jeg ble høy nok og hadde nesen midt i skyene. Da jeg var liten gikk jeg jo under... Nå røyker jeg selv. Blir fremdeles plaget av røykelukten, og liker helst å røyke ute. Angrer på at jeg begynte.

Jeg skal slutte å røyke, og skal IKKE røyke når jeg har barn. Enkelt og greit, det er et mål jeg har satt meg. Dagen jeg blir gravid = siste røyk. Jeg vil også skjerme barna mine for mye røyklukt, men skal ikke være fanatisk da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...