Gjest Nuppdupp Skrevet 27. mai 2012 #1 Skrevet 27. mai 2012 Hvordan kan jeg lære gubben min til å spise til å spise biller? hvordan kan jeg oppmuntre han til det? Han er livredd 2
Gjest Nuppdupp Skrevet 27. mai 2012 #5 Skrevet 27. mai 2012 jeg prøvde her istad, men han nektet. sa han ikke ville ha frokost
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #6 Skrevet 27. mai 2012 Du må bare kutte de opp i små, små biter og blande de inn i maten hans. Når du har gjort det over tid og han ikke reagerer på det, kan du øke størrelsen på bitene, og eventuelt vurdere å fortelle han at han har spist biller i flere måneder. Når han allerede har spist det og vet at det ikke smaker så ille, så kan han nok spise det på kommando også. Lykke til! 4
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #7 Skrevet 27. mai 2012 Du må bare kutte de opp i små, små biter og blande de inn i maten hans. Når du har gjort det over tid og han ikke reagerer på det, kan du øke størrelsen på bitene, og eventuelt vurdere å fortelle han at han har spist biller i flere måneder. Når han allerede har spist det og vet at det ikke smaker så ille, så kan han nok spise det på kommando også. Lykke til! Hehe, husker når jeg først skulle prøve biller. Gikk jo ikke ned i det hele tatt. Måtte blande gradvis mer og mer i den vanlige maten min i over en måned.
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2012 #8 Skrevet 27. mai 2012 Gi ham knaskebiller fra Guatemala, til nøds så kan de peruvianske gå ann,, dog så er ikke de så utsøkt når jeg tenker meg litt om så dropp de. 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #9 Skrevet 27. mai 2012 Dette er enkelt. Du kjøper litt (evt mye) heroin som du injiserer i billene. Tving ham deretter til å spise en heroinbille, og pass på at han ikke kaster opp. Etter en liten stund vil rusen intreffe, og mannen din vil dermed trygle deg om flere biller. 1
SemperFi Skrevet 27. mai 2012 #10 Skrevet 27. mai 2012 Du må bruke sleggefett på han. Sleggefett fungerer på alt!
Gjest Koala Lompa Skrevet 27. mai 2012 #13 Skrevet 27. mai 2012 jeg prøvde her istad, men han nektet. sa han ikke ville ha frokost Altså, unnskyld meg! Hvem spiser frokost klokken midt på svarte natta!? I frokostloven står det at frokosten skal inntaes mellom kl 0650-0655. Makan til tull. 3
Giacomo_P Skrevet 27. mai 2012 #14 Skrevet 27. mai 2012 (endret) Jeg har ikke løsningen, men vi kan jo prøve KG-standarden: Dump ham, bytt fastlege og oppsøk psykolog! Dessuden, hvis han ikke svelger billene, men spytter dem ud igjen, er han ikke noe å a vare på uansett. En hver mann med respekt for seg selv spiser biller. Edit: Jeg glemte at du selvsagt fortjener bedre. Oppsøk ham, dump fastlegen og bytt psykolog! Eller hvordan det nå var. Endret 27. mai 2012 av Giacomo_P 3
Gjest Nuppdupp Skrevet 27. mai 2012 #15 Skrevet 27. mai 2012 Altså, unnskyld meg! Hvem spiser frokost klokken midt på svarte natta!? I frokostloven står det at frokosten skal inntaes mellom kl 0650-0655. Makan til tull. Jeg tenkte jeg skulle tilby han frokost siden vi allerede var våken så tidlig. Kanskje det går bedre om jeg prøver fra 0650? --------------------------- Jeg må si det er mange gode forslag her. Jeg skal prøve alle sammen så sant det ikke er ulovlig Så den med narkotika må jeg droppe. Ja, om han ikke spiser biller til slutt etter alle forsøk, så dumper jeg han. Jeg fortjener bedre
Gjest Bandit Skrevet 27. mai 2012 #16 Skrevet 27. mai 2012 Steg 1: Presenter ham for disse billene Steg 2: Fortell ham at han skal spise opp disse billene Steg 3: Når han nekter, og han kommer til å nekte, fortell ham konsekvensen av å nekte dette Steg 4: Konsekvensen av dette er selvsagt sexnekt, så det er bare å knipe i vei Steg 5: Nyt frustrasjonen hans Steg 6: Nyt fruktene da han endelig forstår at det å spise biller = sex Dette kan selvsagt brukes på enhver ting man ønsker å få mannen sin til å gjøre. Om det så gjelder rydding av garasjen, eller det å få ham til å sitte for å pisse... 2
Gjest Elihol Skrevet 27. mai 2012 #17 Skrevet 27. mai 2012 Jeg liker ikke hele biller selv. Kjør de i en blender, blir mye bedre konsistens! Biller er jo tross alt en viktig næringskilde, så man må jo få det i seg på en eller annen måte.
Gjest Nuppdupp Skrevet 28. mai 2012 #18 Skrevet 28. mai 2012 Jeg liker ikke hele biller selv. Kjør de i en blender, blir mye bedre konsistens! Biller er jo tross alt en viktig næringskilde, så man må jo få det i seg på en eller annen måte. Jeg er enig. Hvor mye sukker må jeg bruke for at det blir ok for en som ikke vil spise biller?
Gjest Nuppdupp Skrevet 28. mai 2012 #19 Skrevet 28. mai 2012 Steg 1: Presenter ham for disse billene Steg 2: Fortell ham at han skal spise opp disse billene Steg 3: Når han nekter, og han kommer til å nekte, fortell ham konsekvensen av å nekte dette Steg 4: Konsekvensen av dette er selvsagt sexnekt, så det er bare å knipe i vei Steg 5: Nyt frustrasjonen hans Steg 6: Nyt fruktene da han endelig forstår at det å spise biller = sex Dette kan selvsagt brukes på enhver ting man ønsker å få mannen sin til å gjøre. Om det så gjelder rydding av garasjen, eller det å få ham til å sitte for å pisse... Jeg klarer ikke da erter han meg og vips klarer jeg ikke å stå imot 1
Giacomo_P Skrevet 28. mai 2012 #20 Skrevet 28. mai 2012 Dump ham, og skaff deg en kineser i stedet. De spiser biller. Faktisk er det nesten bare i Europa og USA man ikke gjør det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå