AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #1 Skrevet 27. mai 2012 Jeg har tattooert bryn hos en velkjent lingerist her i Oslo, som visstnok også skal være spesialist på dette området, men er absolutt ikke fornøyd. Nå har jeg jo brukt opp pengene jeg klarte å spare opp til bryntattoo. Så nå må jeg finne en ny og billig lingerist. Har funnet Irenes permanente makeup i Drammen og ser at de er billige. Dessverre har jeg hørt at denne damen betaler sine forrige kunder for å holde kjeft om mislykkede resultater, så jeg vet ikke helt om jeg tør å tattooere meg der. Men det skal sies at jeg har formen på brynene slik jeg vil ha dem, og det er formen og eventulet skjevheter folk klager på. Kan jeg da gå trygt til Irene?
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #2 Skrevet 27. mai 2012 Vil du bare ha dem mørkere? Bare prøv, du? Jeg vil tro at en mislykket "spesialist" ikke klarer å skaffe seg kunder. Er man elendig, så hjelper det ikke å betale for å holde kjeft. Ryktene går jo uansett. Er Irene fortsatt i bransjen, så kan det hende hun er god. Samtidig må du huske at pris og kvalitet går sammen.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #3 Skrevet 27. mai 2012 Vil du bare ha dem mørkere? Bare prøv, du? Jeg vil tro at en mislykket "spesialist" ikke klarer å skaffe seg kunder. Er man elendig, så hjelper det ikke å betale for å holde kjeft. Ryktene går jo uansett. Er Irene fortsatt i bransjen, så kan det hende hun er god. Samtidig må du huske at pris og kvalitet går sammen. Takk for svar! Jeg gikk til en som var spesialist på faget (sier hun selv, jeg vet jo ikke hvordan man får sjekket ut om dette stemmer). Hun har visst holdt masse kurs og holder fortsatt kurs. Hun var ikke billig akkurat. Faktisk en av den dyreste jeg har funnet hittil. 4800,- betalte jeg for brynene. Og jeg ble ikke fornøyd... Brukte en såkalt hår-teknikk, noe som har gitt meg en stripete resultat. Ikke naturlig slik det er meningen at det skal se ut.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #4 Skrevet 27. mai 2012 Jeg ville ikke dratt til henne hvis det stemmer det du har hørt. Det er jo veldig risky... Kan du ikke heller dra til Solvår Hegge? Hun er jo en av de beste i Norge på det feltet. www.solhegge.no
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #5 Skrevet 27. mai 2012 Jeg ville ikke dratt til henne hvis det stemmer det du har hørt. Det er jo veldig risky... Kan du ikke heller dra til Solvår Hegge? Hun er jo en av de beste i Norge på det feltet. www.solhegge.no Jeg hadde egentlig ikke tenkt å avsløre hvor jeg var, men det var hos Solvår... Jeg har ikke råd til å bruke så mye penger en gang til. Må finne noe billigere. Det var derfor jeg lurte på om noen har erfaring eller kjenner noen som har tattooert seg hos Irene.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #6 Skrevet 27. mai 2012 Jeg hadde egentlig ikke tenkt å avsløre hvor jeg var, men det var hos Solvår... Jeg har ikke råd til å bruke så mye penger en gang til. Må finne noe billigere. Det var derfor jeg lurte på om noen har erfaring eller kjenner noen som har tattooert seg hos Irene. Dersom du ikkje er fornøgd med produktet du har kjøpt bør du kontakte Solvår for å la ho få sjanse til å rett opp att! 1
O'hara Skrevet 27. mai 2012 #7 Skrevet 27. mai 2012 Og, her som ellers, vil ikke Forbrukerkjøpsloven eller noe også gjelde? Om det er slik at du har fått permanent makeup som ikke ser bra ut, så har man jo rett til å klage. Du begynner først med å ta kontakt der du fikk utført jobben, og blir det diskusjoner så tar du det videre for å få en objektiv vurdering. Hvem du da må kontakte er jeg usikker på, men jeg ville kanskje ha startet med Forbrukerrådet? At man ikke er fornøyd kan jo bero på flere ting, man føler ikke at det ble som forventet eller det er utført dårlig arbeid.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #8 Skrevet 27. mai 2012 Er det lenge siden du fikk det gjort? Pleier ikke resultatet og være litt sterkere i begynnelsen, men så demper det seg litt? Vurderer selv dette, men synes liksom det er litt risky..
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #9 Skrevet 27. mai 2012 Kan jeg spørre hvorfor du ikke ble fornøyd?
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #10 Skrevet 27. mai 2012 Og, her som ellers, vil ikke Forbrukerkjøpsloven eller noe også gjelde? Dette er definitivt ikke et kjøp.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #11 Skrevet 27. mai 2012 Dette er definitivt ikke et kjøp. Er det ikke det? Kjøpte hun ikke en tjeneste?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå