Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting. Jeg har alt jeg trenger, men jeg sparer likevel. Av gammel vane. :roll:

Gjest Wei Wei
Skrevet

Ingenting. Jeg har alt jeg trenger, men jeg sparer likevel. Av gammel vane. :roll:

Jeg har det akkuratt på samme måte. Sparer fordi jeg har penger til overs, ikke til noe.

AnonymBruker
Skrevet

Til trangere tider, og til pensjon. Når man ser på folks krav i blant annet lønnsoppgjørene, tror jeg ikke det blir mye igjen til kommende generasjoner. Vi må bare håpe at ikke folks bankkonti også ryker her til lands i fremtiden.

• Liker 3
Skrevet

Jeg sparer til to nye tattoveringer som jeg skal ta til høsten.

Også sparer vi til ferien

Skrevet

sparer til husleie i sommer, og penger så jeg kanskje kan kjøpe meg en is eller to iblandt :/ ser ikke ut som jeg får meg sommerjobb så da går sparepengene...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sparer slik at jeg kan løse inn en del ekstra på boliglånet.

AnonymBruker
Skrevet

Økonomisk frihet.

Skrevet

Egenkapital til bolig, større buffer (vil helst ha min 50000 i buffer, det har jeg ikke nå), mulig studieopphold i utlandet og en mulberry :biggrin:

Skrevet

Sparer til shoppingtur i november. Og sydentur til jul. Har vel ikke nok til å dekke flyreisen enda men..

Gjest finurlig
Skrevet

Boligspar, studieopphold i utlandet, og nye sko :)

Gjest Koala Lompa
Skrevet

Som regel sparer jeg hele tiden for å ha penger til overs om noe skulle skje. Men akkurat nå er målet med sparingen å kose meg ekstra på utveksling til høsten :jepp:

Skrevet

Det uoppnåelige målet, egen bolig, for å kunne bli vurdert som en likeverdig på partnermarkedet.

Skrevet

Sparer til bolig, men er ennå ung og er noen år til vi skal slå på stortromma. Unner oss derfor litt av slanten til en liten ferie :)

Skrevet

Sparer til tattovering :)

Skrevet

Noe langsiktig til pensjon og noe kortsiktig til ferier, oppussing og denslags. Sparer på BSU uten at det nødvendigvis skal brukes til boligformål.

Skrevet

Fremtiden. Betale ned på boliglån så fort som mulig, pensjon, økonomisk trygghet.

Og ellers passe på å kose meg masse også på veien dit...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sparer til pass, vaksine og reiseforsikring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...