AnonymBruker Skrevet 26. mai 2012 #1 Skrevet 26. mai 2012 Jeg har vært sinnsykt idiot og trenger litt hjelp, har blitt med noen kompiser på bankran, som gikk katastrofalt, vi har fått lange fengselstraffer og jeg har en kjæreste som er gravid, 5 måneder på vei, hvordan skal jeg fortelle dette til hun? får jeg noe form for pappapermisjon?
bobbi Skrevet 27. mai 2012 #3 Skrevet 27. mai 2012 Man får nok ikke pappa permisjon fra fengsel nei, det er liksom litt av meningen med straffen det da, å bli fratatt alle sånne ting.... 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #5 Skrevet 27. mai 2012 HVOR mange tråder skal du starte om dette, TS?? Herregud..
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #6 Skrevet 27. mai 2012 det finnes jo en tråd om det fra før....å vis man er i fengsel får man ikke pappaperm. dummeste jeg har hørt på lenge.
Gjest Best Skrevet 2. juni 2012 #7 Skrevet 2. juni 2012 Du har allerede fått dommen og ikke fortalt noe til din gravide kjæreste? Sannsynlig! Ellers er det liten sjanse for permisjon. Det er det som er så fint med de som fengsles... at det dumme de har gjort går utover familien deres. Nyt oppholdet;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå