Gjest Amber ikke logget på Skrevet 2. februar 2004 #1 Skrevet 2. februar 2004 Jeg har fått drømmejobben, men lurer på en ting: Bussen min passer ikke med tidspunkt da jeg begynner; dvs den kommer ti min senere. Alternativet er å komme nesten en halvtime for tidlig på jobb. Er det frekt å ta opp dette? Jeg er så redd for å stille for store krav... Jeg skal da begynne halv ni, butikken åpner ni... Bussen kommer ti over halv ni...?
Tusenfryd Skrevet 2. februar 2004 #2 Skrevet 2. februar 2004 Hadde du jobbet hos meg, hadde jeg reagert. De fleste bruker en 10-15 minutter når de kommer i alle fall, for å kle av seg, ta seg en kaffe etc. Så jeg synes de 20 minuttene før kan du godt komme og i hvert fall vente en god stund før du ber om å få komme 10 minutter for sent - hver dag.
philippa starck Skrevet 2. februar 2004 #3 Skrevet 2. februar 2004 Tror ikke det første du skal gjøre er å spørre om 10 min fra hver dag, nei... Det viser utrolig slappe holdninger! Men kommer du derimot 20 minutter for tidlig, da viser du at du er en å satse på. Selvfølgelig er det kjedelig å gå glipp av en halvtimes søvn om morgenen, men alternativet er kanskje ingen jobb....
Ingeborg Skrevet 2. februar 2004 #4 Skrevet 2. februar 2004 Ta den tidligste bussen, du. Jeg ville i hvert fall ha reagert hvis du kom ti minutter etter at arbeidstida begynner hver dag.
Lillebi Skrevet 2. februar 2004 #5 Skrevet 2. februar 2004 Hva når bussen blir forsinket? Jeg ville heller kommet en halv time "for tidlig" på jobb. Den tiden kan du bruke til å lese avisen og spise frokost...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå