Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Amber ikke logget på
Skrevet

Jeg har fått drømmejobben, men lurer på en ting: Bussen min passer ikke med tidspunkt da jeg begynner; dvs den kommer ti min senere. Alternativet er å komme nesten en halvtime for tidlig på jobb.

Er det frekt å ta opp dette? Jeg er så redd for å stille for store krav... Jeg skal da begynne halv ni, butikken åpner ni...

Bussen kommer ti over halv ni...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde du jobbet hos meg, hadde jeg reagert. De fleste bruker en 10-15 minutter når de kommer i alle fall, for å kle av seg, ta seg en kaffe etc. Så jeg synes de 20 minuttene før kan du godt komme og i hvert fall vente en god stund før du ber om å få komme 10 minutter for sent - hver dag.

Skrevet

Tror ikke det første du skal gjøre er å spørre om 10 min fra hver dag, nei... Det viser utrolig slappe holdninger! Men kommer du derimot 20 minutter for tidlig, da viser du at du er en å satse på.

Selvfølgelig er det kjedelig å gå glipp av en halvtimes søvn om morgenen, men alternativet er kanskje ingen jobb....

Skrevet

Ta den tidligste bussen, du. Jeg ville i hvert fall ha reagert hvis du kom ti minutter etter at arbeidstida begynner hver dag.

Skrevet

Hva når bussen blir forsinket?

Jeg ville heller kommet en halv time "for tidlig" på jobb. Den tiden kan du bruke til å lese avisen og spise frokost...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...