Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mangler 15 studiepoeng for å få lån av lånekassen til sommeren, pga sykdom og diverse har det blitt slik. Søknadsfristen for lån hos lånekassen er 1 november, finnes det noen studier på høsten som har eksamen før dette? eller noe sted man kan ta studiepoeng iløpet av sommeren? setter stor pris på svar og hjelp :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du mangler femten studiepoeng tror jeg det blir vanskelig å finne noe med høstundervisning uansett hvor tidlig eksamen ligger. Du skal jo ikke bare ta eksamen før 01.11, du skal også få sensur, skolen skal sende inn resultatene til Lånekassen og Lånekassen skal godkjenne. Det finnes sommerskole blant annet ved UiO, men jeg vet ikke om det er for sent å søke der. Har du ingen mulighet til å ta eksamen på nytt, siden du har vært syk? Noen steder setter de opp ny dato hvis det er nok studenter som har gyldig forfall.

Skrevet (endret)

kanskje kontakte uio?

Endret av goldenchanel
AnonymBruker
Skrevet

Nja.. har meldt meg opp så jeg får nok studiepoeng i år, men det ene faget er en juss eksamen med 20 studiepoeng og den tviler jeg på at jeg står på siden jeg enda ikke har lest alle bøkene, har 4 andre eksamener i år. Eksamen i det jeg mangler får jeg ikke tatt før høsten =/ Får sende en mail til uio å høre, kanskje de kan veilede meg litt :)

AnonymBruker
Skrevet

dytt...

AnonymBruker
Skrevet

UMB har augustblokk, du kan prøve der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...