Gå til innhold

Flaut med kjentfolk på sukker?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vurderer å lage meg en profil på sukker.no.

Men jeg synes det er litt flaut, for hvis jeg har profil der så er det så tydelig at jeg er ute etter et forhold. Det er ikke sånn at jeg snes andre burde være flaue over å være der altså. Det er vel bare jeg som tenker litt rart :sjenert:

Men dere andre som er på sukker, er det ikke litt rart om du plutselig snubler over en eks, en kompis, en veninne eller en slektning?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
:fnise: DET ER FLAUT. for en stund siden besøkte onkelen min profilen min på møteplassen. Jepp. Fantastisk.
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

:fnise: DET ER FLAUT. for en stund siden besøkte onkelen min profilen min på møteplassen. Jepp. Fantastisk.

Uffda :fnise:

Det er jo liksom det. Jeg var innom møteplassen en liten tur, men så fant jeg intet mindre enn to ekser der inne. Så da fikk jeg kalde føtter :sukk:

- TS

• Liker 1
Skrevet

Ja, alle andre på sukker er der jo for å le av de desperate som er på jakt etter en partner...

AnonymBruker
Skrevet

Litt flaut, mest fordi de kan lese profilen min - som, om enn ikke superpersonlig sier en del om hvem jeg tror jeg er og hva jeg ønsker. Har oppdaget flere kjente der og blokkert dem selv om de er supre karer, men fikk melding fra en kompis nylig som fant meg, dermed kan jeg nesten ikke blokkere foreløpig. Vi snakkes da, og med "felles skjebne" kan det hende vi gjenopptar litt kontakt (har ham på facebook også, så ikke helt ut av det blå).

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke tenkt over at man kan blokke folk, det er jo lurt! Kanskje jeg skal våge meg innom likevel :gjeiper:

- TS

AnonymBruker
Skrevet

Noe av det første jeg gjorde da jeg ble medlem på Sukker, var å blokkere ymse bekjentskaper jeg ikke ønsket skulle ha tilgang til profilen min..

Tok imidlertid sjansen på å melde en tidligere kollega av meg, selv om jeg syntes det var grenseløst kleint. Hadde vært betatt av ham lenge, så måtte bare :fnise:

Uansett, glad jeg tok sjansen - datet 3 uker nå :rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...