Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var med på verdens kjedeligste date. Fyren var flott på nett, kjekk snill osv. Men IRL, herregud for en kjedelig mann.. På nettet skrev vi masse fint til hverandre, skal jeg nå plutselig si at jeg ikke vil ha han? hva skal jeg gjøre? hjelp meg please.. Jeg holdt på å sovne. Han sa nesten ikke et ord, bare stirra, og snakka litt om været.

hva skal jeg si? hjelp....

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ikke såre han heller :( skulle ønske jeg aldri meld meg på sukker.no

AnonymBruker
Skrevet

Si det som det er.. Du følte ikke noen kjemi, og det kommer ikke til og funke. og ønsk han ett fint liv.. legg til noe om og gro ett par også

Skrevet

Forsøkte du å holde samtalen i gang? Svarte han bare med enstavelsesord?

• Liker 2
Skrevet

Kanskje han bare var litt sjenert. Etter som du omtrent sovnet og at han nesten ikke sa et ord så var du sikkert ikke så interessang selv heller....

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Forsøkte du å holde samtalen i gang? Svarte han bare med enstavelsesord?

Jada, prøvde å prøvde. Men ble bare lei til slutt. Det er ikke bare om prating, men alt kjemien og alt. føler ingenting for han, men det er så trist og jeg vil ikke såre han, for han sier at han er veldig glad i meg :( uff..

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han bare var litt sjenert. Etter som du omtrent sovnet og at han nesten ikke sa et ord så var du sikkert ikke så interessang selv heller....

Seriøst, jeg orker deg ikke, og orker ikke slike meldinger. Det jeg tenker på nå er NOK for meg. Så please, stikk. Jeg prøvde å holde samtalen igang, men det funka ikke, han var bare kjedelig. smilte ikke engang.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Daten hadde antagelig ikke vært så vanskelig å ditche hvis det ikke hadde vært for at du på forhånd har sagt veldig mye fint til han som han har tatt til seg og fortsatt tror at du mener - så ta det som en lærepenge og fortell at du dessverre ikke følte at dere hadde like god kjemi i virkeligheten som på verdensveven.

Endret av Hecubaa
Gjest energibånd
Skrevet

Seriøst, jeg orker deg ikke, og orker ikke slike meldinger. Det jeg tenker på nå er NOK for meg. Så please, stikk. Jeg prøvde å holde samtalen igang, men det funka ikke, han var bare kjedelig. smilte ikke engang.

Når du skriver på et forum, så må du forvente å få forskjellige innfallsvinkler uten å be noen "stikke".

Jeg tenkte det samme som julegrana, at han kanskje var litt sjenert og ble nervøs da du viste så lite interesse at du holdt på å sovne av. Men ser nå at du skriver at du prøvde å holde samtalen i gang, men fikk dårlig respons og ikke noe smil, så forstår jeg deg godt. Det er bare å være ærlig med fyren og si at dere ikke hadde noe kjemi og at det ikke kommer til å fungere. Så ønsker du ham et fint liv :)

Skrevet

Se til å få avslutta det ihvertfall.

Og at han virkelig skjønner at du mener det.

• Liker 1
Skrevet

Han var kanskje fryktelig nervøs? Mange som får helt sperre og ikke finner noe å prate om da.

Men si til ham at du følte ikke dere hadde rett kjemi og at du derfor ikke vil treffe ham igjen.

• Liker 2
Gjest Janus
Skrevet

Slike menn er nok ikke helt uvanlig og heller ikke blant kvinner.

Om du liker kjedelige og stille menn, så flott, hvis ikke, next please.

:)

AnonymBruker
Skrevet

Bare si at du syntes han var for kjedelig for din smak da vel? Det er å vise respekt og være ærlig i en sånn sak. Dessuten vil han vite hva han kanskje må jobbe med. Har han følelser for deg og du går blir han jo såra uansett.

AnonymBruker
Skrevet

Seriøst, du orker ikke å høre sannheten.

Daten ble kjedelig fordi ingen av dere klarte å bryte isen og lage god stemning.

• Liker 4
Skrevet (endret)

Har han fortsatt å vise interesse etter daten? Hvis ikke er det gode sjanser for at han også opplevde daten som kjedelig, og da vil det ikke være så veldig vanskelig å bryte.

Er han fortsatt interessert så må du bare fortelle at det ikke fungerte for din del. Det er helt normalt innen nettdating.

Endret av Admeliora
Skrevet (endret)

Jada, prøvde å prøvde. Men ble bare lei til slutt. Det er ikke bare om prating, men alt kjemien og alt. føler ingenting for han, men det er så trist og jeg vil ikke såre han, for han sier at han er veldig glad i meg :( uff..

Synes denne mannen høres veldig rar ut jeg. Ikke sier han stort på første date og sier etterpå at han er veldig glad i deg? Bare pga den anmerkningen så hadde jeg droppet han. Blir for merkelig :gjeiper:

Edit: og det er ikke mer hokkuspokus enn å bare fortelle at du syntes kjemien manglet...

Endret av julegrana
Skrevet

"Takk for en hyggelig date, men eg dessverre ser eg ingen fremtid i oss. Ønsker deg lykke til videre i leiting etter din utkårede."

Eller noe lignendes muligens? Ikke noe poeng å dra det lengre ut og gi han falske forhåpninger...

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...