terri Skrevet 26. mai 2012 #2 Skrevet 26. mai 2012 Vi har et billig fra Ikea, som har fungert helt greit. Men til nestemann blir det garantert kjøpt stellebord kommode.
Papirfly Skrevet 26. mai 2012 #3 Skrevet 26. mai 2012 Pga plassmangel har vi et solid, sammenleggbart stellebord. Tror det er fra Ikea.
Lillah Skrevet 26. mai 2012 #4 Skrevet 26. mai 2012 Har planer om å kjøpe dette Aner ikke hvordan kvaliteten er, men av de jeg har sett på ulike plasser, så synes jeg det der var finest
Lykkelise Skrevet 26. mai 2012 #5 Skrevet 26. mai 2012 Ikea med kommode under, som man kan ta av stelledelen og bruke som kun kommode og
ara Skrevet 26. mai 2012 #6 Skrevet 26. mai 2012 Vi har denne fra Ikea. Praktisk til oppbevaring av diverse stelleprodukter, håndklær og babyklær. Også kan man ta av stelledelen når den ikke brukes lenger. Veldig fornøyd med den!
MiniMjau Skrevet 26. mai 2012 #7 Skrevet 26. mai 2012 Vi skal ha det billigste fra ikea,Sniglar heter det vel. Vi skl montere en skuff under for xtra lagringsplass, fant en beskrivelse av det på en slik ikea-hack blogg
onyx Skrevet 26. mai 2012 #8 Skrevet 26. mai 2012 Brukte sniglar fra Ikea og var veldig fornøyd. Er glad vi ikke kjøpte noe dyrt bord, for etter 3 måneder var tvillingene så urolige på stelelbordet vi begynte å skifte på gulvet. Mye tryggere og veldig greit å faktisk kunne snu ryggen til ungene for å hente noe e.l. uten å være redd for at de skulle falle ned.
Lyra Skrevet 26. mai 2012 #9 Skrevet 26. mai 2012 Vi kjøpte en helt vanlig kommode i rett høyde og hadde stellepute oppå vi. Har alle klærne til minien oppi der, veldig praktisk å ha dem tilgjengelig ved stell. Bruker den fortsatt og nå er hun 16 mnd
Tolly Skrevet 26. mai 2012 #10 Skrevet 26. mai 2012 Kjøpte matte fra ikea med oppblåsbare kanter. Steller på gulvet, har aldri brukt stellebord.
Sol79 Skrevet 26. mai 2012 #11 Skrevet 26. mai 2012 Har Gulliver fra Ikea i likhet med flere andre som har svart her. Monterte det idag, så har ikke brukt det enda.
GammelKaktus Skrevet 26. mai 2012 #12 Skrevet 26. mai 2012 Kjøpte matte fra ikea med oppblåsbare kanter. Steller på gulvet, har aldri brukt stellebord. Det gjorde vi og Til nå har vi brukt spisebordet som stellebord siden vi ikke bruker det til vanlig, men siden gutten er blitt større nå, så tenker jeg det blir enklere å gjøre det på gulvet på badet.
O'hara Skrevet 26. mai 2012 #13 Skrevet 26. mai 2012 Vi brukte vel stellebordet kun i kort tid. Synes det fungerte bedre med en kommode og bare stellematte på den. Selv sluttet jeg tidlig å bruke stelleborte, mannen foretrakk det litt lengre.
-Englefjes- Skrevet 26. mai 2012 #14 Skrevet 26. mai 2012 (endret) Vi hadde først et stellebord til å sette på badekaret pga. lite bad, men etter å ha flyttet til hus med større bad har vi brukt et arvet stellebord fra Ikea. Tror det er det aller billigste. Snuppa er to år, men både mannen og jeg foretrekker fortsatt å bruke stellebord fremfor å stelle henne stående. Å stelle på gulvet kan jeg bare glemme pga. ødelagte håndballknær. Vi planlegger imidlertid å hive ut stellebordet og stelle på en Malm-kommode vi har stående på badet. Lillebror ventes i august, så det blir uansett en eller annen form for stellebordløsning på badet i en god stund fremover. Endret 26. mai 2012 av -Englefjes-
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2012 #15 Skrevet 26. mai 2012 Ble litt inspirert av ikea hack siden og satt litt i photoshop og laget denne. Vi har kjøpt sniglar, og håper at noe sånt hadde funket. Får høre med samboer. Litt redd for at den er så vinglete at hele greia velter når man drar ut skuffen...OG det går jo ikke!!!
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #16 Skrevet 27. mai 2012 Sniglar fra Ikea. Et helt topp stellebord, som er akkurat det jeg trenger, og et virkelig stort pluss er at det er så billig. Siden det står helt inntill vask og badekar ble det vannskadet etter bare noen få mnd, men fungerer som bare rakkern forde, og siden det var så billig kan vi bare kaste det når stelleperioden er over.
onyx Skrevet 27. mai 2012 #17 Skrevet 27. mai 2012 Ble litt inspirert av ikea hack siden og satt litt i photoshop og laget denne. Vi har kjøpt sniglar, og håper at noe sånt hadde funket. Får høre med samboer. Litt redd for at den er så vinglete at hele greia velter når man drar ut skuffen...OG det går jo ikke!!! Smart å montere på en trådkurv. Brukte bare ekstra løse kurver under med bodyer, håndklær/kluter og salve. Det fungerte fint og var veldig greit å med ett blikk kunne se hva som var der uten å måtte åpne skuffer etc. Om du mener at bordet er vinglete, så synes jeg ikke det. Er faktisk overrasket over hvor stødig det er og nå når det ikke lengre er stellebord bruker jeg det til oppbevaring av bleiepakker etc. Har planer om å male det, montere på hjul og bruke det som avlastningsbord på terrassen.
MiniMjau Skrevet 27. mai 2012 #18 Skrevet 27. mai 2012 Ble litt inspirert av ikea hack siden og satt litt i photoshop og laget denne. Vi har kjøpt sniglar, og håper at noe sånt hadde funket. Får høre med samboer. Litt redd for at den er så vinglete at hele greia velter når man drar ut skuffen...OG det går jo ikke!!! Se her! :-) http://www.ikeahackers.net/2011/12/sniglar-changing-table-makeover.html
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #19 Skrevet 27. mai 2012 Til dere som ønsker å fikse på Sniglar stellebord fra IKEA. Dette stellebordet er jo helt supert, det kom nest ut i test på stødighet, selv om det er så billig! Bare husk at det bare er garantert stødig/sikkert når det brukes som anvist i bruksanvisningen fra IKEA, så monter på ekstradeler med skjønn Hvis jeg skulle montert på skuff/trådkurv tror jeg jeg ville veggfestet stellebordet sånn at det garantert ikke tippet når jeg trakk ut skuffen (Det er jo anbefalt å veggfeste uansett, men...) Hisen en som jobber på Barnas IKEA
Hedda-78 Skrevet 27. mai 2012 #20 Skrevet 27. mai 2012 Bruker en kommode fra skeidar, med antisklimatte og stellematte oppå. Brukes fortsatt minsten er 2 år. Eldstemann har også klærne sine der. Praktisk å ha klærne på badet, det er jo der man trenger dem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå