Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg er på utkikk etter fotlenke nå som jeg har fått sommerbrune ben og elsker å gå i shorts. Finner det INGEN steder. Er dette noe som er skikkelig "ut" i tiden? jeg syns nå det er hot, men kanskje ikke?

Videoannonse
Annonse
Gjest Raindrops
Skrevet

Du finner det helt sikker på ebay :)

Gjest Offensive Pie
Skrevet

De har på Glitter :)

Skrevet

Sånn med kule, slik som B-Gjengen har?

• Liker 6
Gjest Lille-pus
Skrevet

Ankellenker/-kjeder finner du hos en gullsmed (i sølv), og hos diverse bijouteri forhandlere (type Glitter o.l.)

Gull er vanskelig å finne her i Norge.... selv har jeg en i 24kt gult gull, men den er ikke kjøpt her på berget.

Bijouteri eksempel

Bjørklund har mange ankelkjeder i sølv

Pilgrim har også i år noen fine: Lenke

Mulig de er på vei inn igjenn nå... Har ikke brukt min på mange år, men tenker jeg tar den frem igjen i år :nigo:

:)

• Liker 1
Skrevet

Sånn med kule, slik som B-Gjengen har?

Det var det jeg tenkte også! Haha! Trodde det var noe de skulle ha i utdrikningslag eller noe.. ;)

Skrevet

Det var det jeg tenkte også! Haha! Trodde det var noe de skulle ha i utdrikningslag eller noe.. ;)

Jeg så for meg en mer sær fetisj :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Synes det er så harry :fnise: ser alltid for meg en smålubben 40 år gammel dame med turkise og hvite klær til. Sikkert fordi det er kun de jeg har sett som bruker det, kan jo hende det er kult hvis det styles bedre :sjenert:

Skrevet

Jeg synes det er fint! Like fint som ringer, armbånd og andre smykker. Også forbinder jeg det med sommer :)

Vet ikke hvor man får kjøpt det, har fått mine i gaver. Men finner sikkert mange fine og billige på eBay.

• Liker 1
Skrevet

Bor du i en trailerpark så er det sikkert ganske hot, ja. Ikke ellers.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg fant et utvalg her.

Endret av Armitage
  • Liker 1
Skrevet

Synes det er så harry :fnise: ser alltid for meg en smålubben 40 år gammel dame med turkise og hvite klær til. Sikkert fordi det er kun de jeg har sett som bruker det, kan jo hende det er kult hvis det styles bedre :sjenert:

Damn you!

Nå ser jeg bare for meg det når jeg hører om slike fotlenker...

Før jeg leste dette så forbandt jeg fotlenker med søte jenter i litt hippiaktige kjoler og langt hår

:fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Tror at fotlenker passer best til en sånn litt hippie-stil, ja. :-)

AnonymBruker
Skrevet

Tror at fotlenker passer best til en sånn litt hippie-stil, ja. :-)

Det kommer vel helt an på hvordan fotlenken er. Ser det ut som noe man kan røyke er jeg enig i at det er hippie-stil. Tynne, enkle i sølv f.eks blir noe helt annet. Synes det er fint jeg :)

Gjest Badabing
Skrevet

Har sett mye fotlenker i det siste, så det virker som de er på vei inn igjen.

Finner uansett frem mine hver sommer, og de er det til og med små bjeller på! Guuud, så harry. Kjøpte dem i India, og de minner meg om den tiden. :rodmer:

Ellers har jeg sett fotlenker på gullsmedforretninger, markeder i byen osv.

Skrevet

Har sett mye fotlenker i det siste, så det virker som de er på vei inn igjen.

Finner uansett frem mine hver sommer, og de er det til og med små bjeller på! Guuud, så harry. Kjøpte dem i India, og de minner meg om den tiden. :rodmer:

Ellers har jeg sett fotlenker på gullsmedforretninger, markeder i byen osv.

Jeg har en laget av berbersølv som besteforeldrene mine kjøpte til meg da de var i Marokko:)

Gjest Badabing
Skrevet

Jeg har en laget av berbersølv som besteforeldrene mine kjøpte til meg da de var i Marokko:)

/ \

(får ikke opp high five-smilyen, så lagde en selv:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...