Gå til innhold

hvor kommer vi med dette?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg er en jente på 22 år. Jeg har fått god kontakt med en mann på 36 år, der jeg studerer. Vi har funnet på en del den siste tiden. Også var jeg der i går, og vi hadde sex. Han forsatte å kysse meg mens jeg var der og var god og kjærlig. Kom akkurat hjem derfra. Men jeg er egentlig litt usikker på hva han vil. Om det bare er sex for han, eller om det er noe mer.

Hva tenker dere ?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

SPØR HAM.

AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring: Han vil bare ha sex. Når du blir 30 vil han kanskje være interessert i noe mer.

Skrevet

Det eneste du vet er at det er (for) stor aldersforskjell og at han vil ha sex.

Noe mer vet ikke vi heller.

Skrevet

Som Steinar sier så er det altfor stor aldersforskjell.

Vi aner ikke hvor du er hen i livet, men si du har igjen 4 år med studier, 3 år i full jobb og samboerskap før du får barn så er du 29 år - akseptabelt.

Problemet er at mannen da er 44 år når første ungen kommer, hans eldste barn konfirmeres når pappa blir 60 år... om ikke uakseptabelt så er det litt .. pussig :gjeiper:

Skrevet

å dæven det fikk hvertfall meg til å tenke.

jeg har bare et år igjen til jeg er ferdig utdannet sykepleier :)

AnonymBruker
Skrevet

Snakk med ham. Jeg vet at eksen min på 33 (jeg er 35) er på flørtern med ei på 23, og han er en seriøs type når det gjelder forhold, trofasthet etc, selv når han først og fremst ønsker å dekke fysiske behov (sist jeg snakket med eksen hadde han ikke vært fysisk med denne jenta, han greier i følge seg selv ikke flørte og er kanskje usikker på hennes signaler... han er i hvert fall ingen hensynsløs "gris"). Vil han ikke snakke om dette, bør du nok ta for gitt at han bare er ute etter sex. Kan dere føre en skikkelig samtale om temaet er det håp. Men det kan jo uansett bli noen skjær i sjøen med tanke på "sted i livet", erfaring osv - samtidig kan det jo bli det når man er jevnaldrende også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...