AnonymBruker Skrevet 26. mai 2012 #1 Skrevet 26. mai 2012 Jeg skal ut å fly med min lille hund så derfor må jeg kjøpe en hundeveske som jeg kan ha med i kabinen. Klarer ikke å bestemme meg for hvilken farge jeg skal velge. Hvilken synes du er finest? http://www.petpoint.no/index.php?main_page=product_info&cPath=1_74&products_id=401
Gjest Bobler Skrevet 26. mai 2012 #2 Skrevet 26. mai 2012 Er ikke det ett fett, den skal jo bare fly i den? Sort var finest.
Ryvre Skrevet 26. mai 2012 #3 Skrevet 26. mai 2012 Personlig hadde jeg gått for den som virket tryggest og billigst
Gjest Bobler Skrevet 26. mai 2012 #4 Skrevet 26. mai 2012 Forøvrig så ser det ut som om den bagen blir VELDIG varm og har dårlig lufting. Hvorfor ikke kjøpe orginalen?
Sugerøret Skrevet 26. mai 2012 #6 Skrevet 26. mai 2012 Når ble fargen det viktigste? Er det heller ikke plassen hunden har og sikkerheten??
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #7 Skrevet 27. mai 2012 Når ble fargen det viktigste? Er det heller ikke plassen hunden har og sikkerheten?? Fargen er ikke det viktigste, men når det er en veske med tre ulike farger så er det jo greit å ta den fineste når det er samme veske som gjelder. Akkurat som at når jeg skal kjøpe meg joggesko hos löplabbet så kjøper jeg den fineste fargen på de skoene som passer min fot, selv om det i teorien er ett fett hvilken farge skoene har. 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #8 Skrevet 27. mai 2012 hvorfor er hunden med inn i kabinen i steden for som de gjør ed allle andre hunder?
Ryvre Skrevet 27. mai 2012 #9 Skrevet 27. mai 2012 hvorfor er hunden med inn i kabinen i steden for som de gjør ed allle andre hunder? Hunder kan være med inn i kabinen om de er under en viss størrelse.
Gjest Belle Gunnes Skrevet 27. mai 2012 #10 Skrevet 27. mai 2012 Men selv en kabinveske må vel være godkjent? Jeg kan ikke skjønne at man må spørre om farge jeg. Er det ikke best å finne den mest komfortable og sikreste?
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #11 Skrevet 27. mai 2012 Men selv en kabinveske må vel være godkjent? Jeg kan ikke skjønne at man må spørre om farge jeg. Er det ikke best å finne den mest komfortable og sikreste? Den vesken i linken er flygodkjent.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #12 Skrevet 27. mai 2012 Hvorfor er det så galt å ville ha en fin veske når man først kjøper en? Den er flygodkjent og skal være med inn i kabinen, hva er det verste som kan skje? Tror TS kan være en forsvarlig hundeeier selv om hun spør om hvilken farge som er finest(...) Hundefolk... Skal alltid kritisere og være bedrevitere! Synes den første var finest. 4
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #13 Skrevet 27. mai 2012 Så nå at det var veldig dårlig lufting i bagen, da kommer utseende foran komfort virker det som... Hvorfor ikke velge denne, som må være veldig mye bedre for hunden din på et fly? http://www.petpoint.no/index.php?main_page=product_info&cPath=1_74&products_id=491 2
Armitage Skrevet 27. mai 2012 #14 Skrevet 27. mai 2012 Jeg hadde heller gått for denne. Den andre så innmari varm og tett ut. Og man får ikke ta ut hunden underveis. Men for å svare på spørsmålet, så synes jeg den grå var finest. 2
Gjest uAnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #15 Skrevet 27. mai 2012 Jeg pleier også å velge den fineste fargen når noe jeg vil ha kommer i flere farger. MEN den vesken på bildet er virkelig ikke noe jeg ville brukt på fly. Du må ha den foran setet ditt, og når den har åpning der denne vesken har åpning så vil hunden din knapt kunne se ut, og den vil mest sannsynlig ikke få puste særlig bra heller. Velg en med åpning på toppen og god ventilering.
Gjest Belle Gunnes Skrevet 27. mai 2012 #16 Skrevet 27. mai 2012 Så nå at det var veldig dårlig lufting i bagen, da kommer utseende foran komfort virker det som... Hvorfor ikke velge denne, som må være veldig mye bedre for hunden din på et fly? http://www.petpoint.no/index.php?main_page=product_info&cPath=1_74&products_id=491 Helt enig. reisevesken så veldig tett og varm ut. Og selv liker jeg best den typen som er linket til her.
Gjest _La Femme Skrevet 28. mai 2012 #17 Skrevet 28. mai 2012 Er enig med de andre her! Luftingen i den første bagen ser dårlig ut. Og det bør være ganske god lufting når du skal ha hunden inni der. Det blir jo varmt inne på flyet, og flyturen varer jo en viss periode, så lufting er veldig viktig! Når det er sagt er jo ikke farge viktig. Det er selvfølgelig lov å spørre oss andre hvilken farge vi synes er finest, men det er vel strengt unødvendig egentlig. Når du sannsynligvis vil velge den fargen du liker best uansett hva vi har svart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå