Gå til innhold

Hvilken farge er finest på hundevesken?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bobler
Skrevet

Er ikke det ett fett, den skal jo bare fly i den? :)

Sort var finest.

Skrevet

Personlig hadde jeg gått for den som virket tryggest og billigst

Gjest Bobler
Skrevet

Forøvrig så ser det ut som om den bagen blir VELDIG varm og har dårlig lufting. Hvorfor ikke kjøpe orginalen?

Gjest Quake
Skrevet

Ville valgt en bag med bedre lufting...

Skrevet

Når ble fargen det viktigste? Er det heller ikke plassen hunden har og sikkerheten??

AnonymBruker
Skrevet

Når ble fargen det viktigste? Er det heller ikke plassen hunden har og sikkerheten??

Fargen er ikke det viktigste, men når det er en veske med tre ulike farger så er det jo greit å ta den fineste når det er samme veske som gjelder. ;)

Akkurat som at når jeg skal kjøpe meg joggesko hos löplabbet så kjøper jeg den fineste fargen på de skoene som passer min fot, selv om det i teorien er ett fett hvilken farge skoene har. ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

hvorfor er hunden med inn i kabinen i steden for som de gjør ed allle andre hunder?

Skrevet

hvorfor er hunden med inn i kabinen i steden for som de gjør ed allle andre hunder?

Hunder kan være med inn i kabinen om de er under en viss størrelse.

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Men selv en kabinveske må vel være godkjent? Jeg kan ikke skjønne at man må spørre om farge jeg. Er det ikke best å finne den mest komfortable og sikreste?

AnonymBruker
Skrevet

Men selv en kabinveske må vel være godkjent? Jeg kan ikke skjønne at man må spørre om farge jeg. Er det ikke best å finne den mest komfortable og sikreste?

Den vesken i linken er flygodkjent.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det så galt å ville ha en fin veske når man først kjøper en? Den er flygodkjent og skal være med inn i kabinen, hva er det verste som kan skje? Tror TS kan være en forsvarlig hundeeier selv om hun spør om hvilken farge som er finest(...)

Hundefolk... Skal alltid kritisere og være bedrevitere! :kjefte:

Synes den første var finest.

• Liker 4
Skrevet

Jeg hadde heller gått for denne.

Den andre så innmari varm og tett ut. Og man får ikke ta ut hunden underveis.

Men for å svare på spørsmålet, så synes jeg den grå var finest.

• Liker 2
Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier også å velge den fineste fargen når noe jeg vil ha kommer i flere farger. MEN den vesken på bildet er virkelig ikke noe jeg ville brukt på fly. Du må ha den foran setet ditt, og når den har åpning der denne vesken har åpning så vil hunden din knapt kunne se ut, og den vil mest sannsynlig ikke få puste særlig bra heller. Velg en med åpning på toppen og god ventilering.

Gjest _La Femme
Skrevet

Er enig med de andre her! Luftingen i den første bagen ser dårlig ut. Og det bør være ganske god lufting når du skal ha hunden inni der. Det blir jo varmt inne på flyet, og flyturen varer jo en viss periode, så lufting er veldig viktig!

Når det er sagt er jo ikke farge viktig. Det er selvfølgelig lov å spørre oss andre hvilken farge vi synes er finest, men det er vel strengt unødvendig egentlig. Når du sannsynligvis vil velge den fargen du liker best uansett hva vi har svart ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...