linzi Skrevet 2. februar 2004 #1 Del Skrevet 2. februar 2004 har hørt at vist du surrer plastfolie rundt magen og går deg ein tur, skal liksom det hjelpe for bedre effektivitet??+ stemmer dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 2. februar 2004 #2 Del Skrevet 2. februar 2004 TENK DEG OM: TROR DU VIRKELIG AT DET HJELPER? Ja, du vil bli klam og svett, men meg bekjent svetter man ut vann, ikke fett (det var vel dét du lurte på?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 2. februar 2004 #3 Del Skrevet 2. februar 2004 Tro det eller ei, men det hjelper på forbrenningen. Jeg bruker det til tider selv når jeg vil raskt ned rundt magen. Det var en kamerat av meg som fortalte det til meg, at det var den mest effektiveste måten for å gå ned raskt rundt magen. Han er topptrent, og brukte det daglig før konkurranser ol. Prøv og du vil se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linzi Skrevet 2. februar 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 2. februar 2004 helt topp!!! trenger det no før sommeren!!!! det er vell ikkje noke anna enn å surre det rundt seg og ut å gå????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 2. februar 2004 #5 Del Skrevet 2. februar 2004 Vi har hatt en ganske opphetet diskusjon om dette her inne før. Jeg for min del tror fortsatt ikke at det hjelper - det stemmer i hvert fall ikke med noe av det jeg har lært på skolen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. februar 2004 #6 Del Skrevet 2. februar 2004 Men det koster jo ikke så mye å prøve da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 2. februar 2004 #7 Del Skrevet 2. februar 2004 Oh my god... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå