Gå til innhold

Legge på seg av en kveld med utskjeiing?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I går spiste jeg: Litt brownies, pizza, chips og drakk brus. Har holdt på å slanke meg i 4 uker. Har vært helt uten snop, kaker, brus og slike ting. Kan kvelden i går ha gjort slik at jeg har lagt mye på meg? eller blir det ikke noe forandring av en kveld? :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Garantert ingen forandringer.

Skrevet

Det er ikke kostholdet ditt EN kveld som har påvirkining på vekten din, det er det daglige kostholdet.

Jeg vil faktisk anbefale å ikke holde deg 100% borte fra det, men unne deg litt i ny og ned, så slipper du store smeller når du først sprekker..

• Liker 1
Skrevet

Haha, jeg leste "legge på seg av en kveld med utskjelling" :fnise:

Men nei, du legger ikke på deg av å skjeie ut én dag.

Skrevet

Nei, du vil ikke legge på deg av å skjeie ut en gang i blant. Det skjer hos de aller fleste.

Men, dersom du teller kalorier og holder deg akkurat på dagsmål hver dag, og så overspiser med f.eks. 2000 kalorier på en dag (en pose chips og en sjokoladeplate det) så vil det virke negativt for hele uken.

Gjest Vodka
Skrevet

Neeeei, kan hende du legger på deg litt vann bare.

Gjest Meridius
Skrevet

I går spiste jeg: Litt brownies, pizza, chips og drakk brus. Har holdt på å slanke meg i 4 uker. Har vært helt uten snop, kaker, brus og slike ting. Kan kvelden i går ha gjort slik at jeg har lagt mye på meg? eller blir det ikke noe forandring av en kveld? :)

Skeier ut fast en gang i uka. Har godt ned 2.5kg på 2 uker nå, og jeg er slank fra før av. Jeg spiser og drikker jeg akkurat hva jeg vil den ene dagen i uka. Dette er viktig under deffe prosessen ellers vil kroppen gå i sparemodus og begynne tære muskler istedenfor fett. Det passer meg fint fordi da kan jeg gå ut å spise med andre i helgene :)

Skrevet

Jeg lever på en lchf diett. Men i dag er det lørdag.. og en og annen lørdag koser vi oss litt exrea her ;) Har ikke skjedd noe galt med vekta fordeom :)

AnonymBruker
Skrevet

I dag har jeg skeiet ut over 2000 kcal utenom dagsbehovet mitt :sjenert: Jeg pleier ikke gå opp i vekt pga det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...