BergenBy Skrevet 26. mai 2012 #1 Skrevet 26. mai 2012 Hei. I det siste har jeg kun blitt tiltrukket av alenemødre, og jeg aner ikke hvorfor. Jeg har ikke barn selv. Noen som har en anelse om hvorfor det er slik?
Reaper Skrevet 26. mai 2012 #4 Skrevet 26. mai 2012 Hahaha "fetisj" du liksom... vet du hva ordet betyr engang? Faenmeg mange dumme søppelhuer her.
kråkefjas Skrevet 26. mai 2012 #5 Skrevet 26. mai 2012 Kanskje du ubevisst sikter litt lavere pga mangel? 3
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2012 #7 Skrevet 26. mai 2012 Kanskje du ubevisst sikter litt lavere pga mangel? Sikter man lavere om man faller for alenemødre?? 7
BergenBy Skrevet 26. mai 2012 Forfatter #8 Skrevet 26. mai 2012 Sikter ikke lavere pga mangel, fordi her ikke er noe mangel. Og jeg ser heller ikke noen grunn til at alenemødre skulle stille noe "lavere".
Gjest Eurodice Skrevet 26. mai 2012 #9 Skrevet 26. mai 2012 Hei. I det siste har jeg kun blitt tiltrukket av alenemødre, og jeg aner ikke hvorfor. Jeg har ikke barn selv. Noen som har en anelse om hvorfor det er slik? Hvordan foregår dette? Når du kommer i kontakt med en dame, pleier du å spørre om hun er alenemor? De har vel gjerne ikke barna med seg på byen, utelivet mener jeg.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2012 #10 Skrevet 26. mai 2012 Er det bare du, eller gjelder dette hele Bergen by? Men seriøst, kansje det er en slik dame du ønsker deg, enkelt og greit? 1
Gjest Eurodice Skrevet 26. mai 2012 #11 Skrevet 26. mai 2012 Kanskje du ubevisst sikter litt lavere pga mangel? Er alenemødre av lavere rang enn andre kvinner?
BergenBy Skrevet 26. mai 2012 Forfatter #13 Skrevet 26. mai 2012 Hvordan foregår dette? Når du kommer i kontakt med en dame, pleier du å spørre om hun er alenemor? De har vel gjerne ikke barna med seg på byen, utelivet mener jeg. Jeg kommer naturlig lett i prat med jenter på byen. Og etterhvert som praten går er det naturlig å komme inn på temaet barn, og ting rundt det. Om de sier de er barnløse, så merker jeg at jeg mister helt interessen. Helt sykt merkelig, og har aldri følt det slik før. Er bare noe som har kommet nå i det siste.
kråkefjas Skrevet 26. mai 2012 #14 Skrevet 26. mai 2012 (endret) Er alenemødre av lavere rang enn andre kvinner? Det er jo klart. Tar du to i utgangspunktet like kvinner så vil jo hun uten kroppen som har født og uten en unge på slep være å foretrekke. Dessuten vil alenemødrene være mere desperate etter en forsørger. Enkel biologi. Endret 26. mai 2012 av kråkefjas 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2012 #15 Skrevet 26. mai 2012 Mange mødre mener at de har blitt mer selvsikre etter at de har fått barn, og at dette kommer til uttrykk i de rareste situasjoner (føler seg litt mindre stresset på jobbintervju, f.eks.). Det må da vel hjelpe litt i datingen også, at de rett og slett utstråler litt mer ro og selvsikkerhet og signaler som du ubevisst plukker opp? 1
Gjest "gjest" Skrevet 26. mai 2012 #16 Skrevet 26. mai 2012 Jeg kommer naturlig lett i prat med jenter på byen. Og etterhvert som praten går er det naturlig å komme inn på temaet barn, og ting rundt det. Om de sier de er barnløse, så merker jeg at jeg mister helt interessen. Helt sykt merkelig, og har aldri følt det slik før. Er bare noe som har kommet nå i det siste. Er du barnløs da? Hvis du ikke er det, kan det være et tegn på at du ikke ønsker flere og derfor ikke vil ha en barnløs kvinne?
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2012 #17 Skrevet 26. mai 2012 Hvorfor tror DU at du har det sånn da TS? Vi kan jo ikke vite det vi..
BergenBy Skrevet 26. mai 2012 Forfatter #18 Skrevet 26. mai 2012 Er du barnløs da? Hvis du ikke er det, kan det være et tegn på at du ikke ønsker flere og derfor ikke vil ha en barnløs kvinne? Jeg er barnløs, ja.
Gjest "gjest" Skrevet 26. mai 2012 #19 Skrevet 26. mai 2012 Jeg er barnløs, ja. Vel, men hva tror du er årsaken selv da`?
BergenBy Skrevet 26. mai 2012 Forfatter #20 Skrevet 26. mai 2012 Vel, men hva tror du er årsaken selv da`? Jeg aner rett og slett ikke, dessverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå