AnonymBruker Skrevet 26. mai 2012 #1 Skrevet 26. mai 2012 Jeg går på barne- og ungdomsarbeiderlinjen på vgs, og skal ha eksamen i neste uke. Jeg regner med at trekkfagene ikke spiller noen rolle, da det faktisk er få som får disse på vitnemålene sine uansett? Men hva med eksamenen i barne- og ungdomsarbeiderfaget? Den må jeg vel ha? Hva skjer om jeg ikke får tatt den?
iselin91 Skrevet 26. mai 2012 #2 Skrevet 26. mai 2012 Tror ikke det skal bli ditt problem. Er jo ikke din feil at det er streik. Da får du koose deg i finværet
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2012 #3 Skrevet 26. mai 2012 Tror ikke det skal bli ditt problem. Er jo ikke din feil at det er streik. Da får du koose deg i finværet Men vi fikk beskjed om at når vi skal bli lærling er vi nødt til å bestå eksamenen, men som du sier så er det jo ikke min feil at det er streik. Men må jeg ikke ta den opp senere da?
Rosa Sitron Skrevet 26. mai 2012 #4 Skrevet 26. mai 2012 Men vi fikk beskjed om at når vi skal bli lærling er vi nødt til å bestå eksamenen, men som du sier så er det jo ikke min feil at det er streik. Men må jeg ikke ta den opp senere da? Det er mulig, sist det var slik streik fikk de som ikke fikk tatt eksamen mulighet til å ta eksamen ved et senere tidspunkt.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2012 #5 Skrevet 26. mai 2012 Det finnes to muligheter. Enten kan vitnemål godkjennes uten eksamen (forutsatt at det er standpunktskarakter) eller så kan eksamen holdes senere.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2012 #6 Skrevet 26. mai 2012 Det finnes to muligheter. Enten kan vitnemål godkjennes uten eksamen (forutsatt at det er standpunktskarakter) eller så kan eksamen holdes senere. Så det verste som kan skje er at jeg må ta den senere? Da håper jeg streiken varer lenge og at jeg slipper å ta den senere!
kills Skrevet 26. mai 2012 #7 Skrevet 26. mai 2012 Dersom du ikke får avlagt eksamen på grunn av streik skal ikke dette påvirke vitnemålet ditt. Det skal legges ved vedlegg om at du har gyldig fritak fra eksamen pga. streik.Det fikk jeg også på VGS.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå