Gå til innhold

Invitasjonene

Anbefalte innlegg

Skrevet

I hele helgen har kjæresten min og jeg skrevet på konvolutter, og innvitasjoner, og slikket frimerker!Og idag er de klare til å postes!!!!!Føler det er nå morroa begynner med svar fra alle vi har invitert!!Får dere svarene til dere, eller er det andre som tar imot svar?Uansett, gleder meg til å få tilbake meldinger på invitasjonene, for de er drit fine!!!! :D

Nå er det no way back!!!! :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal også få svarene selv.

Invitasjonene har kommet, de skal bare "monteres", konvolutter skal skrives og bryllupsfrimerker skal påklistres.

Begynner nok jobben denne uken, invitasjonene skal poststemples den 14.

Helt enig med Jens! Gleder meg til å få sendt dem ut. Det er nå det begynner! :D :D

Skrevet

Vi ordnet alt med bryllupet selv og ønsket derfor også å få tilbakemeldingeen selv. Alternativet hadde vært svigermor, men hun har ikke helt kontrollen på sine egne ting en gang eller våre forlovere, men de har da nok med sitt hverdagsliv tenkte vi.

Vi (eller jeg, som brukte ørti timer på dem) var kjempestolte av invitasjonene og gledet oss til tilbakemeldingene. Stor ble skuffelsen da de første var levert i nabolaget og naboen ringte og fortalte at vi hadde skrevet hjemtelefonnummeret vårt feil. Gjett hvem som satt den kvelden og lirket opp konvolutter (ferdig utfyllt med frimerker)?! Vi rettet de vi måtte for hånd (var bare 1 siffer), resten sendte vi mail til om feilen.

Skrevet

Åhhh det er min store skrekk også!!!!!Att plutselig datoen faktisk er feil, eller noe, og att ingen møter opp på dagen, fordi de var der uken før!!!!! :ler:

Skrevet

Vi (les: jeg) pusler også med invitasjoner på fritiden nå om dagen.

Vi betaler hele gildet, så da blir det vi som inviterer og oss gjestene må svare til.

Gleder meg også til å sende de ut!

Skrevet

Våre invitasjoner mangler også bare frimerker nå, og de skal jeg kjøpe når Valentinesday merkene kommer ut på lørdag.

SuperC, vær oppmerksom på at portoen har gått opp, slik at bryllupsmerkene til 5,50 ikke holder lengre....

Våre svarkort sendes hjem til mine foreldre, som er vertsskap.

Skrevet

Tex: Bryllupsfrimerkene på 5,50 kan brukes til B-post.

Så vi merker bare konvoluttene med B og skriver avsender bak! :D

Skrevet

Da må du huske på å levere dem inn på postkontoret alle på en gang, og ikke bare slippe dem oppi en kasse. Man må sende minst tyve på en gang hvis det skal gå som B-post.

Skrevet

Vi ble fortalt att vi ikke kunne sende med bryllupsfrimerkene..........Flaut hvis alle gjestene må på posten og betale resten av portoen!!! :lol:

Skrevet

Jeg velger å holde meg på den sikre siden, og venter til Valentine merkene kommer til helgen. :blunke:

Skrevet

Damen på posten sa at jeg kunne bruke dem til B-post, men jeg kan sjekke en ekstra gang for sikkerhets skyld...

For som Jens sier, blir det litt dumt om folk må betale ut invitasjonen sin.... :ler:

Skrevet

Tviler på at postverket lager problemer pga femti øre.....

men man kan aldri vite

Skrevet

Surt om gjestene får regning på 50 øre ja... Ville nokgjort som Tex om jeg skulle sendt ut invitasjoner nå.

Vi skal dele opp svarene, altså at jeg om min kjære og hans foreldre tar i mot svar om hvem som kommer. Dvs vårt hjemmenummer, mitt mobilnummer (ikke sambo sitt for jeg tror ikke han kommer til å skrive opp at den og den har ringt, den kommer men ikke den...) og svigers hjemmenummer. Tror det holder.

Skrevet

Postkontoret her hos meg ble nesten litt oppgitt over at jeg engang lurte på om jeg kunne bruke bryllupsfrimerkene til B-post! Et 5,50 frimerke er jo et 5,50 frimerke - bryllupsmotiv eller ei :ler: Men kravene for B-post må jo følges da...

Skrevet

Vi har også puzzlet med det i helgen :) Skrevet på konvolutter og i dag begynner vi utskrivingen av invitasjonene regner jeg med. Min kjære holder på med siste finish på bryllupshjemmesiden vår for den adressen skal også stå i invitasjonene. Der finner gjestene ønskeliste, bilder, linker og bla. linker til kirka og festlokalet.

Og vi får svarene hjem til oss...............

Skrevet

Det er våre foreldre som skal få svarene hos oss :D

Skrevet
Tviler på at postverket lager problemer pga femti øre.....

men man kan aldri vite

Jeg fikk regning fra Posten i helgen. En forsendelse til meg uten avsender var frankert med 0,50 for lite (dvs. "gammelt" 5,50 frimerke)

Jeg må betale:

00,50 manglende porto

+13,50 i gebyr

=14,00

Så jenter: Husk å sette på nok porto på bryllupsinvitasjonene :-)

Skrevet

Jeg tar tipset om valentin frimerker jeg, posten er et firkantet byråkrati har jeg fått merke ved flere annledninger. Eller har jeg jo ikke begynt en gang jeg, har bare noen vage planer i hodet om hvordan de skal være. Men vi tar imot svarene på innbydelsene selv.

Skrevet

Våre invitter er også ferdige, men mangler den siste "finsihen" og frimerker i rett prisklasse!.... :x

Ergrer med grønn over at jeg ikke kan bruke bryllupsfrimerkene som ble kjøpt i høst!...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...