Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skrive bacheloroppgave, og er kommet til konklusjonen. Hva skal jeg skrive der? Jeg har fått beskjed om at jeg kan foreslå forsking eller andre forskningsspørsmål som bør besvares om det temaet jeg skriver om. Men, hva mer kan jeg skrive? Og hvor lang bør en konklusjon være når den totale oppgavelengden er på 20 sider?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du burde skrive en kort oppsummering av hva du har diskutert, hovedpunktene i oppgaven, og hva du har kommet frem til iallfall.. Er sikkert litt forskjellig avhengig av type oppgave og innenfor hvilket fagfelt.

Gjest Yellow Taxi
Skrevet

Du skriver "I denne oppgaven/eksperimentet/artikkelen) ønsket vi å undersøke/besvare *Sett inn problemstilling her*. Da du har gjort det er det naturlig å trekke noen linjer fra det du har funnet ut og praktiske og/eller teorietiske konsekvenser av dette.

Om du feks har gjort et eksperiment og funnet ut at kanskje spiker er livsfarlig så skriver du at "Dette er svært viktig kunnskap relevant for en rekke yrkesgrupper bla bla bla, så mange spiker blir brukt i norge i dag bla bla, om det viser seg å stemme vil det være naturlig å gå over til skruer bal bla, dette kan gi følgende fordeler og ulemper i huskonstruksjon bla bla, vi kan ikke konkludere sikkert bla bla oppfordres til mere forskning bla bla".

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for gode kommentarer folkens! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...