AnonymBruker Skrevet 26. mai 2012 #1 Skrevet 26. mai 2012 Ok så fikk akkurat beskjed om at jeg skulle laste ned PGS til eksamen over helga. Da regnet jeg med at det ville stå en link om dette på fronter ellernoe (tar opp fag fra videregående så bruker fronter). Men jeg forstår ikke hvordan dette fungerer... det er ikke noen link, bare fått beskjed om at jeg skal laste ned PGS, men ikke så mye utover det. Har noen (forhåpentligvis) greie på dette og evt hvor man får lastet ned?? Jeg har ikke peil...ikke vandt med det der. Blir VELDIG takknemlig for de som gidder å gi meg info =)
Gjest Blondie65 Skrevet 26. mai 2012 #3 Skrevet 26. mai 2012 (endret) Google er et utrolig fint program. Har du prøvd det? Jeg googlet PGS og se hva jeg fant: Utdanningsdirektoratet PGS prøveforberedelse Endret 26. mai 2012 av Blondie65
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2012 #4 Skrevet 26. mai 2012 Ja, har googla så jeg ble grønn. men jeg skjønner ikke helt hva jeg må laste ned. Egentlig så skjønne rjeg virkelig ingenting, kommer bare til en sånn innloggingsgreie. Får man brukernavn og passord på eksamen?? Får ikke kontakt med lærer. Bare tenke hvis det var noen som hadde brukt dette tidligere på eksamen og kunne fortalt meg åssen hele opplegget fungerer. Sorry for dumme spørsmål men jeg har aldri vært borti det her og kan ikke si det har vært no info om dette der jeg går.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2012 #5 Skrevet 26. mai 2012 yesss fant no nå som forklarte det greit så da dør jeg ikke av forvirring i dag alikevel :D
Kanutte Skrevet 26. mai 2012 #6 Skrevet 26. mai 2012 (endret) Når du kommer på eksamen får du et brukernavn og et passord du skal logge deg på med. I tillegg er det et dagspassord som du enten skriveer inn selv, eller noen av vaktene skriver inn for deg. Jeg vil tro at du må logge deg på pcen med en eksamensbruker. Når du har logget inn på pgsa får du laste ned eksamensoppgaven og kan begynne å jobbe. NB! Dette er i allefall slik det fungerer på 10. trinn som bruker samme system. Lykke til! Endret 26. mai 2012 av Kanutte
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #7 Skrevet 27. mai 2012 De mener sikkert besvarelsesmalen for skriftlig eksamen Der er alt "fylt ut", men du må fylle ut ditt kanditatnummer osv.
Gjest IngvildSF Skrevet 28. mai 2012 #8 Skrevet 28. mai 2012 Jeg fikk beskjed om å laste ned PGS-mal fra skolens hjemmeside. Helt sikkert den samme som på din skole
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå