Gå til innhold

Awapuhi fra LookFantastic

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelpes.... Jeg trodde jeg var sånn rimelig inne på hårpleie og den slags. Men nei. Etter mange anbefalinger her på KG ang LookFantastic, så bestilte jeg en shampoo og balsam fra Paul Mitchell. Trodde jeg...

For jeg har fått en Moisture Mist - en sprayflaske med fuktighet. Hæ? Hvordan skal jeg bruke denne da? Shampooen er jo aldeles genial, håret mitt har aldri vært så blankt og shiny - men denne Misten forstår jeg meg ikke på. Mulig jeg er helt ute - men kan noen som er helt inne hjelpe meg: hva er det jeg har fått...? :oops: :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner ikke produktet, jeg, men ut fra beskrivelsen på Lookfantastic ser det for meg ut som en spray som skal "freshe opp" håret ved å tilføre fuktighet. Den skal ikke skylles ut, og du kan (skal?) bruke den i tørt hår. For å friske opp frisyren utover dagen, eller ha den med på stranden så ikke håret blir tørt og skadet.

Står det ingenting på flasken, da??

*Lisa*

Skrevet

Nei, det står i grunnen bare at det skal sprayes på hår og hud "for a fantastic feeling of moist" for hva nå det måtte bety.... :lol:

Jaja, jeg får spraye litt og se om jeg føler meg bedre...!

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det sånn protein? jeg har tørt og brusete hår ,og da synes jeg den tilfører fuktighet.

Gjest Ethereal
Skrevet

Egentlig tror jeg første gjest har rett; at den på en eller annen måte skal friske opp hud og hår. Jeg er tilbøyelig til å tro at det er nok ett overflødig produkt...

Skrevet
Jeg er tilbøyelig til å tro at det er nok ett overflødig produkt...

Hmmm...sitter igjen med samme følelsen... :wink:

Gjest Ethereal
Skrevet

men jeg beskylder ikke deg, DU ble lurt (eller :wink:)

Sprayen lukter sikkert godt, så kanskje du kan bruke den som hårparfyme?

Gjest Étoile
Skrevet

Jepp, den er litt sånn "hårparfyme". Den er forresten god å spraye på huden på lange flyturer når huden blir tørr.

Skrevet

Den er kanskje til hjelp mot statisk hår? Jeg har en sprayflaske fra KMS som jeg bruker når det er vinter og fryktelig tørt ute.

Skrevet

Send en mail til dem og spør. Jeg ble nyskjerrig på hva dette er. Men høyst sannsynlig noe du bare kan fylle opp skapene dine med.

Gjest Étoile
Skrevet

Det er en fuktighetsspray, gjør ikke annet enn å friske opp hår og hud.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...