Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

ja hva er din verste date? :D

kjør debatt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvorfor bare "gutter"? hva er det du er ute etter?

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

er det ikek opplagt hva jeg er ute etter?

jentene har allerede hatt en tråd om håpløse menn så nå vil jeg gjerne høre om håpløse kvinner

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Æsjda, kan ikke folk bare legge den forrige dritttråden bak seg og svare på det som spørres om her da :) Er like morsomt å høre om desperate eller rare jenter på date også.

Jeg er enig i at den andre tråden virka som om den var oppretta av en bitter fyr som egentlig ikke liker damer så godt eller bare har vært fryktelig uheldig :fnise: Men det er ikke bare menn som oppfører seg dumt og driter seg ut på dates.

Jeg vil høre om damene og! Uten at folk skal bli helt ville.

• Liker 2
Skrevet

En gang var jeg på en slags date med en jente som hele tiden snakket om eksene sine, minst seks av dem. Vi var begge 19, og jeg som ikke hadde noen ekser, syntes dette var for tortur å regne.

• Liker 4
Skrevet

Æsjda, kan ikke folk bare legge den forrige dritttråden bak seg og svare på det som spørres om her da :) Er like morsomt å høre om desperate eller rare jenter på date også.

Det har du for så vidt rett i, men siden dette er Kvinneguiden, med en overvekt av kvinnelige brukere så er det naturlig nok færre som kommer til å svare her enn i en tråd der det spørres etter håpløse dater med menn. Selv om det er en del mannlige medlemmer her også, så må de for det første ha hatt en elendig date eller 14 og i tillegg må de lese tråden din og gidde å svare i den. ;)

Skrevet

Jeg er nysgjerig, jeg! Kan se på det som en slags opplæring i "dont do's" på date ;)

Det er mye respons i denne tråden, men har bare sett ett svar! Det andre er urelevant og helt uinteressant...

Jeg bryr meg ikke om det finnes en gammel tråd ett sted. Adri hadde jeg kommet på å søke dette opp uansett.

Kjør på gutter!!

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

er det ikek opplagt hva jeg er ute etter?

jentene har allerede hatt en tråd om håpløse menn så nå vil jeg gjerne høre om håpløse kvinner

Tror du virkelig disse kg mennene har noe dateerfaring? :filer: :filer: Jenter pleier ikke å like sånne jatte-med gutter som vir har flust av på forumet her.

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er riktignok jente, men jeg dater andre jenter, så da hopper jeg i det:

Ble med ei søt jente ut på byen, til et typisk utested for skeive. Det var ganske hyggelig, vi var begge litt sjenerte og tok oss en øl hver. Etter en stund kom det flere folk, og hun ble borte. Jeg snakket med andre jeg kjente der og hadde det egentlig helt ok, men jeg lurte selvfølgelig hvor daten min hadde blitt av. Vel, jeg fant henne da jeg skulle gå og ta en sigg. Hun stod utenfor og klina med en annen dame, sørpe dritings. Da hun så meg slapp hun sin utvalgte, vaklet mot meg og spurte om jeg kunne ta henne med hjem. Nei, det kunne jeg faktisk ikke. Jeg gikk tilbake til vennene mine og hygget meg og ble ikke med henne på date igjen, på tross av flere forsøk fra hennes side.

• Liker 3
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er riktignok jente, men jeg dater andre jenter, så da hopper jeg i det:

Ble med ei søt jente ut på byen, til et typisk utested for skeive. Det var ganske hyggelig, vi var begge litt sjenerte og tok oss en øl hver. Etter en stund kom det flere folk, og hun ble borte. Jeg snakket med andre jeg kjente der og hadde det egentlig helt ok, men jeg lurte selvfølgelig hvor daten min hadde blitt av. Vel, jeg fant henne da jeg skulle gå og ta en sigg. Hun stod utenfor og klina med en annen dame, sørpe dritings. Da hun så meg slapp hun sin utvalgte, vaklet mot meg og spurte om jeg kunne ta henne med hjem. Nei, det kunne jeg faktisk ikke. Jeg gikk tilbake til vennene mine og hygget meg og ble ikke med henne på date igjen, på tross av flere forsøk fra hennes side.

Men hvis hun var drita full, og atpåtil tydlig angret, og ville ha deg og kjempet videre for å få deg, hvorfor kunne du ikke bare gitt henne en sjanse? Ganske tullete å holde en liten fylletabbe, spesielt under datingfasen, mot noen du elers liker.

Gjest Gjest
Skrevet

Men hvis hun var drita full, og atpåtil tydlig angret, og ville ha deg og kjempet videre for å få deg, hvorfor kunne du ikke bare gitt henne en sjanse? Ganske tullete å holde en liten fylletabbe, spesielt under datingfasen, mot noen du elers liker.

Nå er det slik at folk har ulike preferanser. Jeg personlig synes ikke det er ok med folk som drikker seg sørpe. Jeg styrer helst unna slikt. Det er helt opp til meg hvem jeg dater og ikke, og folk som ikke klarer å la være å drikke seg fra sans og samling på 1. date er litt utelukket. Vi møttes jo som venner, flyttet faktisk sammen i kollektiv, og hun var stort sett kanakkas når hun var på byen. Passet meg ikke.

Det er greit for meg at folk ikke er tro til Dovre faller fra første smil, men om de kliner med andre på daten de har med meg er det faktisk turn-of. Om du digger det kommer jeg ikke til å pese deg for det. Ditt valg er ditt valg, mitt valg er mitt valg. Yes?

Grunnen til at jeg valgte å skrive her var forøvrig også at jeg synes det er fint om folk holder seg noenlunde til tema. Hvorvidt jeg burde endt opp i et partnerskap med henne eller ei er altså ikke tema.

• Liker 4
Gjest JosefK78
Skrevet

Nå liker ikke jeg å gå på date, da jeg mener dette er noe av det kleineste en mann og kvinne kan gjøre sammen, bortsett fra keramikkurs.

Men jeg var med ei dame en gang og endte opp i en krangel der hun mente Finland ikke var et land bare noe jeg fant på, jeg får aldri de 15 minuttene igjen.

• Liker 10
Gjest Gjest
Skrevet

Nå liker ikke jeg å gå på date, da jeg mener dette er noe av det kleineste en mann og kvinne kan gjøre sammen, bortsett fra keramikkurs.

Men jeg var med ei dame en gang og endte opp i en krangel der hun mente Finland ikke var et land bare noe jeg fant på, jeg får aldri de 15 minuttene igjen.

I henhold til Yellow Taxi sin definisjon er hun sikker mongoloid. :plystre:

Gjest JosefK78
Skrevet

I henhold til Yellow Taxi sin definisjon er hun sikker mongoloid. :plystre:

Nei det verste var at jeg tror ikke hun var dum, men hun mente oppriktig at Finland ikke eksisterte (dette var før smartphone så jeg kunne ikke like lett vise til wikipedia på wapen)

AnonymBruker
Skrevet

Det har ikke skjedd meg siden jeg liker gutter, men en kompis fortalte om en date han var på en gang. Han hadde truffet jenta på fest hos en kompis og de hadde funnet tonen. Så han spurte henne om hun ville bli med på kino til uken, noe hun ble med på.

Joda det gikk helt greit, kino og middag, og til slutt et par pils på byen. De sitter på en pub og snakker da en illsint kar plutselig tar tak i kompisen min og kommer helt opp i ansiktet hans, han brølte noe ala; hvem faen er du som prøver deg på lillesøstera mi??

Han så skikkelig boler ut, så kompisen min forsvant fort gitt. Har hørt at hun har litt problemer med å få seg type, wonder why! :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing.

Rainbow81, mod.

Skrevet

Haha, i alle dager!

• Liker 1
Gjest Nuppdupp
Skrevet

Det har ikke skjedd meg siden jeg liker gutter, men en kompis fortalte om en date han var på en gang. Han hadde truffet jenta på fest hos en kompis og de hadde funnet tonen. Så han spurte henne om hun ville bli med på kino til uken, noe hun ble med på.

Joda det gikk helt greit, kino og middag, og til slutt et par pils på byen. De sitter på en pub og snakker da en illsint kar plutselig tar tak i kompisen min og kommer helt opp i ansiktet hans, han brølte noe ala; hvem faen er du som prøver deg på lillesøstera mi??

Han så skikkelig boler ut, så kompisen min forsvant fort gitt. Har hørt at hun har litt problemer med å få seg type, wonder why! :fnise:

Da hadde jeg satt broren min kraftig på plass. Greit nok at brødre gjerne vil se om er typen er godkjent, men der går grensa :ler:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det må være den gangen jeg kjørte 3 timer for å møte ei jente jeg hadde kommet i kontrakt med på IRC. Vi hadde skrevet med hverandre i noen uker, og forklart hverandre hvordan vi så ut.

Jeg møtte opp på avtalt sted men fant ingen som svarte til beskrivelsen. Så kom ei jente bort og spurte om jeg var *****, noe jeg bekreftet. Åpenbart at hun hadde løyet om utseende sitt. Søt jente, men sikkert 20 kilo tyngre og betydelig rundere enn hun hadde beskrevet. Ble svært skuffet og etter en kort prat forlot jeg stedet.

Mye mulig det kunne blitt noe mer hadde hun bare spilt med åpne kort hele veien.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...