lell Skrevet 26. mai 2012 #1 Del Skrevet 26. mai 2012 Tenkte å prøve å lage eggesalat. Men magen min liker ikke rømme. Noen som har oppskrift til meg, uten rømme? En knall god en selvfølgelig :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ryvre Skrevet 26. mai 2012 #2 Del Skrevet 26. mai 2012 Har aldri brukt rømme, men majones. Blander egg, majones, litt salt, gressløk...tror det er alt, evigheter siden jeg har laget det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 26. mai 2012 #3 Del Skrevet 26. mai 2012 Jeg har aldri brukt rømme i eggesalat lager med kokte egg, majones, løk (helst vårløk) og smaker til med salt og pepper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest17 Skrevet 26. mai 2012 #4 Del Skrevet 26. mai 2012 Bruker heller ikke rømme, men majones, egg, skvett sitron og litt frisk vårløk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 26. mai 2012 #5 Del Skrevet 26. mai 2012 Majones, litt rødløk/vårløk, kayennepepper, litt karri, salt, pepper, hardkokt egg og persille/gressløk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #6 Del Skrevet 28. mai 2012 Kokte egg, majones, purreløk og en god skvis kaviar er min supergode oppskrift! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #7 Del Skrevet 28. mai 2012 Hvorfor takker du ikke de som har svart deg, TS/lell? Frekt, synes jeg. Når folk tar seg tid til å svare på spørsmålet ditt og også gir deg oppskrifter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 28. mai 2012 #8 Del Skrevet 28. mai 2012 Majones, litt rødløk/vårløk, kayennepepper, litt karri, salt, pepper, hardkokt egg og persille/gressløk. Glemte en viktig ingrediens: litt dijonsennep. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lell Skrevet 29. mai 2012 Forfatter #9 Del Skrevet 29. mai 2012 Hvorfor takker du ikke de som har svart deg, TS/lell? Frekt, synes jeg. Når folk tar seg tid til å svare på spørsmålet ditt og også gir deg oppskrifter. Det var da også noe å skrive... Jeg pleier å takke for svar ja!! Og synes ikke at jeg er frekk!! Kanskje jeg ikke har hatt tid til å være her! Jeg leste de første svarene og lagde eggesalat uten rømme :-) Så ti tuusen takk for alle svar, her var det noen forskjellige løk typer og krydder å velge mellom! Prøvde med salt, karri, litt sennep, purreløk og en skvis sitronsaft. Det ble godt, men vil ha litt mere smak! Prøver litt annerledes neste gang! Oppskriftene er ihvertfall skrevet opp i boka mi:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå