Mister_Wellness Skrevet 26. mai 2012 #1 Skrevet 26. mai 2012 Jeg er litt usikker hva jeg skal gjøre... Jeg trenger deres hjelp og råd og er veldig spent hva dere synes! Jeg vurderer å utdanne meg som hudpleier og diskuterte det litt med mine 2 beste venner (en jente og en gutt). Etter å ha hørt hva de mente ble jeg litt usikker og trenger så mye innspill fra så mange som mulig. Hovedspørsmålet var om folk føler seg komfortabel med en mann som hudpleier og om noen kommer til å ansette meg (blant annet pga. dette)? Utdanning og oppgavene som hudpleier omfatter i hovedtrekk de punktene nedenfor. For meg er det ikke noe forskjell, dvs. jeg ville utført alle behandlinger på både mann og kvinne, jeg ser ikke noe forskjell - helt klart, farging av vipper og brun er kanskje ikke aktuelt for menn ;-) Mine spørsmål: - Med hvilke behandlinger ville du følt deg ukomfortabel med, hvis en mann hadde utført dem? - Ville du foretrukket en mann ved noen av behandlinger? Behandlinger: Hudpleie Farging av vipper og bryn Voksing/hårfjerning/Epilering Kroppsmassasje/Aromamassasje Pedikyr/Mannikyr Kroppsbehandlinger/Kroppsanalyse Jeg er veldig takknemlig for så mye innspill som mulig! :-)
Gjest uAnonymBruker Skrevet 26. mai 2012 #2 Skrevet 26. mai 2012 Jeg hadde ikke hatt noe imot å gå til en mann, det går for det samme hos meg
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2012 #3 Skrevet 26. mai 2012 Går for det samme for meg og, regner med endel menn er de som skulle hatt noe problemer med det. Men de er i så fåtall at det ikke har noe å si vil jeg tro. Jeg foretrekker nok menn når det kommer til kroppsbehandlinger, og kvinner når det kommer til manikyr.
Gjest Swarovski Skrevet 26. mai 2012 #4 Skrevet 26. mai 2012 Jeg er såpass sjenert at jeg ikke ville hatt deg til å utføre brasiliansk voksing på meg. Resten av listen går helt fint 1
Mister_Wellness Skrevet 27. mai 2012 Forfatter #5 Skrevet 27. mai 2012 ... Jeg foretrekker nok menn når det kommer til kroppsbehandlinger, og kvinner når det kommer til manikyr. Kan jeg spørre hvorfor? Fordi kvinner har bedre forståelse om hva som ser bra ut eller praten under behandlingen? Jeg er såpass sjenert at jeg ikke ville hatt deg til å utføre brasiliansk voksing på meg. Resten av listen går helt fint Skjønner jeg veldig godt, foretrekker nok selv kvinner til å utføre brazilian (=manzilian) på meg... men selv kommer jeg til å vokse både menn og kvinner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå