kari87 Skrevet 26. mai 2012 #1 Skrevet 26. mai 2012 Hei! Vi er tre jenter på 24 år som tenker oss å dra til Italia på jentetur i sommer. Ingen av oss har vært i Italia før, men vi kan tenke oss et sted der vi kan sole oss, bade og ha gode muligheter til å dra på byen om kveldene og også muligens ha muligheter for litt shopping. Shoppe-biten er ikke super-viktig, men bare et pluss. Noen som har sted å anbefale?
hobbychef Skrevet 6. juni 2012 #2 Skrevet 6. juni 2012 Jeg har bare vært i Terracina,1 times kjøring sør for Roma. Der var det ihvertfall både bading og shopping og masse god mat! Folk som bor i Roma drar gjerne hit på ferie, så det er flest italienere her.Når det gjelder uteliv, så er ikke det så hot. Noen barer og et sted som heter Ribbon. Vi var mest bare på restaurant og fant en bar vi var på noen kvelder. Terracina er koselig og ekte italiensk, ihvertfall.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #3 Skrevet 6. juni 2012 Jeg vet ikke så mye om bading dessverre, men jeg har vært heldig å oppleve Roma, venezia og Firenze - alle tre var fantastiske!! Roma syder av god mat, kultur, fantastisk shopping osv. Venezia er det tross alt mulig å ta båten til Lido og bade der. Firenze er som tatt ut av en film - nydelig!
MissStiles Skrevet 6. juni 2012 #4 Skrevet 6. juni 2012 Jeg har bare vært i Terracina,1 times kjøring sør for Roma. Der var det ihvertfall både bading og shopping og masse god mat! Folk som bor i Roma drar gjerne hit på ferie, så det er flest italienere her.Når det gjelder uteliv, så er ikke det så hot. Noen barer og et sted som heter Ribbon. Vi var mest bare på restaurant og fant en bar vi var på noen kvelder. Terracina er koselig og ekte italiensk, ihvertfall. Der har jeg også vært. Kan absolutt anbefale stedet. Kanskje 1,5 time fra Roma. Ikke så langt unna Napoli heller. Eller Rapallo som ligger sør for Milano. Veldig liten men koselig by. Firenze er også en veldig fin by. Mye bra shopping, gode restauranter og utesteder.
hobbychef Skrevet 11. juni 2012 #5 Skrevet 11. juni 2012 Der har jeg også vært. Kan absolutt anbefale stedet. Kanskje 1,5 time fra Roma. Ikke så langt unna Napoli heller. Eller Rapallo som ligger sør for Milano. Veldig liten men koselig by. Firenze er også en veldig fin by. Mye bra shopping, gode restauranter og utesteder. Der fikk jeg noen bra tips.Takk MissStiles
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #6 Skrevet 11. juni 2012 Sardinia! Helt fantastiske strender Burde sjekke det ut!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå