AnAngel Skrevet 26. mai 2012 #1 Del Skrevet 26. mai 2012 Noen som har noen gode tips til hvilket vaskemiddel og hvilket verktøy (klut, svamp?)jeg bør bruke for å få den hvite strukturmalte veggen ren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #2 Del Skrevet 27. mai 2012 Noen som har noen gode tips til hvilket vaskemiddel og hvilket verktøy (klut, svamp?)jeg bør bruke for å få den hvite strukturmalte veggen ren? Vi hadde en slik engang, men det var grov struktur,og ikke så blank maling heller. Det var et mareritt. Jeg gjorde: La masse tykke håndklær langs listen,pluss dynetrekk. Sprayet på med såpevann,så brukte ejg en grov børste å skura med. Til slutt tok jeg og tømte vann ovr, slik jeg fikk skyldt det vekk. For å si det slik,så ble det ikke gjrt ofte.To g i året, og bare pga det var i nærhetena av vedovn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnAngel Skrevet 28. mai 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 28. mai 2012 Takk for tips! Funket det Men ja, det er noe herk, skal flytte, ellers hadde strukturmalingen blitt fjernet. Aldri mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå