Gå til innhold

Hva tenker du om en barnefamilie som bor slik?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Det ligger ikke skrot strødd rundt,men de har et svært uthus som de har stappet alt slags skrot i.Kjelleren deres er også full av skrot som de ikke gidder å hive, gamle ødelagte møbler blant annet. De har hatt det sånn i mange år.

Hva tenker dere om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om slikt tenker jeg overhode ingenting.

• Liker 13
Skrevet

jeg tenker: Hvorfor bryr du deg med det???

• Liker 21
Gjest Haaploes
Skrevet

Så lenge ungene ser ut til å ha det bra, og skrotet ikke er til sjenanse for meg - ingen verdens ting.

Vent! Kan vel hende tanken "stakkars unger som må rydde i dét dødsboet om noen år" vil slå meg...

Gjest "gjest"
Skrevet

Blander meg ikke opp i det.

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor bry seg om hvordan andre har det/bor? Folk som stikker nesa si oppi andre sine saker, kan ryke og reise dit pepper'n gror!!!

• Liker 7
Skrevet

Jeg tenker at det er ganske vanlig..

• Liker 6
Skrevet

Har ikke de fleste kjellerne/loftet fulle av skrot?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at det er ganske vanlig..

Samme her, så lenge det ikke er snakk om noen dødsfelle av et rot så er det overhodet ikke noe jeg hadde reagert på.

AnonymBruker
Skrevet

Hm. Din definisjon av skrot er ikke helt klart her da. De fleste har en del skrot i kjeller og rundt omkring. Så ingen spesielle tanker om dette.

Gjest Gjest
Skrevet

Hm. Din definisjon av skrot er ikke helt klart her da. De fleste har en del skrot i kjeller og rundt omkring. Så ingen spesielle tanker om dette.

De har: en haug med rustent verktøy og hageutstyr ala rustne spader og en trillebår som de ikke bruker. Ødelagte sofaer med hull i (to stykk)en haug med planker som bare ligger der, gamle malingspann med inntørket maling,blikkbokser (type fiskebollebokser)en gammel kjøkkenbenk,et par hyller,gamle hagemøbler,gamle bøker og aviser/blader osv..osv..

Jeg har sett det selv. Jeg var der for å låne skrujern og hammer en gang.

Skrevet

Helt normalt i min verden. Hva er egentlig problemet ditt?

• Liker 11
Skrevet

Jeg hadde hevet et øyebryn tror jeg. selvsagt er det ikke min sak, og jeg ville ikke blandet meg inn i det, men kan vel ha meninger om hva som er greit og ikke. :) Nå tar jeg utgangspunkt i at det er mer enn "vanlig" rot det er snakk om !

• Liker 1
Gjest nobilian
Skrevet

De har: en haug med rustent verktøy og hageutstyr ala rustne spader og en trillebår som de ikke bruker. Ødelagte sofaer med hull i (to stykk)en haug med planker som bare ligger der, gamle malingspann med inntørket maling,blikkbokser (type fiskebollebokser)en gammel kjøkkenbenk,et par hyller,gamle hagemøbler,gamle bøker og aviser/blader osv..osv..

Hehe, det der er ikke mindre enn jævla typisk..

Klage over hvor mye naboen har liggende, og så bort å låne litt. :P

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Hehe, det der er ikke mindre enn jævla typisk..

Klage over hvor mye naboen har liggende, og så bort å låne litt. :P

Jeg synes det er genialt at man kan låne av hverandre, så slipper alle å ha så mye skrot. En i nabolaget kan vel ha verktøykasse og en annen gressklipper osv? Så blir folk nødt å snakke med hverandre også, hehe.

Skrevet

Høres ut som det gamle uthuset til faren min (minus møblene da, for det ville det uansett ikke vært plass til). Ikke noe nytt i at utrangert skrot ender opp i uthus, loft eller kjeller, vel?

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som min kjeller, bod og garasje. Ser ikke helt problemet, jeg, er jo for det meste jeg som skal ferdes der.

Skrevet

Jeg tenker at det er supert at foreldrene bruker tiden sin sammen med barna istedet for å ha det perfekte hjem :-)

• Liker 4
Skrevet

Så lenge de har skrotet sitt innendørs der det ikke er til sjenanse for noen, så ser jeg egentlig ikke problemet. Noen mennesker klarer ikke å kaste ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...