Gjest Wei Wei Skrevet 26. mai 2012 #1 Skrevet 26. mai 2012 (endret) Jeg har planer om å gå tilbake til min trivselsvekt jeg hadde i 2010. Derfor lager jeg denne tråden som motivasjon. Jeg skal altså ned ca 4 kg. Startvekt: 62,2 kg Delmål 1: 61,5 kg - Oppnådd etter 2 dager Delmål 2: 61 kg Delmål 3: 60 kg Delmål 4: 59 kg Endelig mål: 58,5 kg I dag veide jeg 62,2 kg. Har spist laks, eplejus og iskrem allerede. To be continued... Endret 30. mai 2012 av Wei Wei
Gjest Wei Wei Skrevet 28. mai 2012 #3 Skrevet 28. mai 2012 (endret) Jeg kan ikke tro det. Jeg har oppnåd mitt første delmål!! I dag veide jeg 61,5, men jeg tror det er enklere i begynelsen og kommer til å gå saktere fremover. Det hjalp faktisk å holde seg fra snacks når jeg visste at jeg skulle raportere resultater et sted. Krysser fingrene at nedgangen fortsetter. Endret 28. mai 2012 av Wei Wei
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #4 Skrevet 28. mai 2012 Hei wei wei:) Flott og se at du står på. Men jeg vil anbefale deg og veie engang i uken, da vekten uansett vil forandre seg fra dag til dag Sett f.eks hver mandag som veie dag. Da får du enten gode eller dårlige nyheter hver madag, og du blir uansett motviert til og kjøre på vidre. Jeg følger med deg i "kampen" mot kiloene. selv veier jeg 59 og skal ned til 55
Gjest Wei Wei Skrevet 30. mai 2012 #5 Skrevet 30. mai 2012 I går og i dag veier jeg 61,3 kg. Tror det er her den virkelige kampen skal begynne. God fremgang allikevel.
Anneline80 Skrevet 31. mai 2012 #7 Skrevet 31. mai 2012 Bare glem å veie deg hver dag; litt ekstra vann i kroppen eller natulige svingninger vil gjøre at du plutselig går opp i vekt, og et så strikt veieregime som du legger opp til her vil føre til at du sannsynligvis flipper helt ut ... Finn heller fram målebåndet, og begrens deg til en veiedag hver 7 eller 14 dag.
Gjest Sjarmen Skrevet 31. mai 2012 #8 Skrevet 31. mai 2012 Ikke lurt å veie seg hver dag nei, det kan bli en tvangstanke ut av det. Ellers ønsker jeg deg masse lykke til, stå på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå