Gjest kiara_pusen Skrevet 26. mai 2012 #1 Skrevet 26. mai 2012 Jeg har etter mye om og men kommet frem til at jeg ikke ønsker å satse på en billig kopi av min drømmekjole til bryllupet neste sommer. Man gifter seg forhåpentligvis bare en gang, og da kjenner jeg meg sketisk til å satse på en kopi. Budsjettet som vi har forestilt oss blir mye romsligere enn først antatt, derfor kan man bruke mer på kjole. Men likevel: er det noe å spare på å handle en ekte 2013 modell Pronovias kjole i utlandet? Jeg har sett for meg to kjoler i den siste glamour kolleksjonen som jeg har falkt fullstendig for. Jeg antar at prisnivået er rundt -/+ 15000,- så alle monner drar for å si det enkelt. Kjolen heter Ducan, og er årets modell.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #2 Skrevet 27. mai 2012 Jeg har etter mye om og men kommet frem til at jeg ikke ønsker å satse på en billig kopi av min drømmekjole til bryllupet neste sommer. Man gifter seg forhåpentligvis bare en gang, og da kjenner jeg meg sketisk til å satse på en kopi. Budsjettet som vi har forestilt oss blir mye romsligere enn først antatt, derfor kan man bruke mer på kjole. Men likevel: er det noe å spare på å handle en ekte 2013 modell Pronovias kjole i utlandet? Jeg har sett for meg to kjoler i den siste glamour kolleksjonen som jeg har falkt fullstendig for. Jeg antar at prisnivået er rundt -/+ 15000,- så alle monner drar for å si det enkelt. Kjolen heter Ducan, og er årets modell. Tror ikke det er noe å spare på nei.. Om du skal bestille den på nett så må du betale frakt og momskostnader. Om du reiser for å kjøpe den så betaler du jo for reisen + kjolen. Og om kjolen må sys på(noe de fleste brudekjoler må) så må du bruke sydame i stedenfor at en brudesalong der du kjøper kjolen gjør det. Jeg vurderte å kjøpe en brukt kjole, men sydamen skulle ha 4000 kroner for å gjøre endringer på den.. Det var ikke snakk om mye endringer heller, den måtte ut rundt brystet og inn i midjen. Så jeg kjøpte kjole i salong og der sydde de kjolen inn uten tilegg i pris
CathFoto Skrevet 28. mai 2012 #3 Skrevet 28. mai 2012 Jeg leste en artikkel i VG tror jeg for noen uker siden at det var et sted i Polen som har de fleste store merkene og en haug billigere og at de fleste sparte endel på å kjøpe der, husker selvfølgelig ikke hvor det var. Men det var en by med masse brudesalonger. Kan være verdt å Google seg frem til det? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå